به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۷۷۲۲۳
دل‌پیرو:

کار تیمی کلید پیروزی بر رئال‌مادرید

گروه ورزشی: کاپیتان پیشین یوونتوس بر این باور است که این تیم می‌تواند با کار تیمی رئال را حذف کند.
دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید و یوونتوس چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی یوونتوس با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید. یوونتوس که هفته گذشته موفق شد عنوان قهرمانی‌اش در لیگ فوتبال ایتالیا را پیش از پایان فصل جشن بگیرد، با خیالی آسوده‌تر به مصاف رئال خواهد رفت. بیانکونری تلاش می‌کند پس از سال 2003 به نخستین فینال اروپایی‌اش برسد. این در حالی است که رئال‌مادرید سال گذشته موفق به فتح این جام شده است.

آلساندرو دل‌پیرو که بین سال های 1993 تا 2012 در یوونتوس حضور داشت تاکید کرد این تیم می‌تواند با تکیه بر کار گروهی رئال را شکست داده و راهی فینال شود. دل‌پیرو در این مورد گفت: تماشای این دیدارها عالی هستند. هیچ کس نمی‌داند در این مدل بازی‌ها کدام بازیکن نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. امیدوارم کل تیم بتواند کلید پیروزی و صعود به فینال باشد. خیلی سخت است که در سانتیاگو برنابئو مقابل یک تیم بزرگ قرار بگیری و بدون تکیه بر کار تیمی بتوانی به پیروزی برسی.

دل‌پیرو که عنوان بهترین گلزن یوونتوس را داراست و بیشترین تعداد حضور با پیراهن این تیم را نیز در کارنامه دارد، در سال 2008 نمایشی فوق‌العاده مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو داشت. او هر دو گل تیمش را در پیروزی دو بر صفر در خاک اسپانیا به ثمر رساند تا زمانی که تعویض می‌شد، هواداران هر دو تیم که در ورزشگاه حضور داشتند، او را تشویق کنند.