کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احوالپرسی علی مطهری با خزعلی

عذرخواهی معاون وزیر ارشاد از خزعلی

21 ارديبهشت 1394 ساعت 17:40

گروه فرهنگی: دکتر مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و اباصالح به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده برای غرفه‌های این انتشارات از حضور معاون وزیر ارشاد در غرفه و رفع مشکلات توقیف خبر داد.


وی نوشت: برای اولین بار در ایران! دیده بودیم مدیران و مسئولان ژاپنی، در برابر مردم تا کمر خم شوند و عذرخواهی کنند، یا حتی مدیران شرکتی که ورشکسته شده است دسته جمعی به رسم اعتذار هاراگیری نمایند، اما فرهنگ عذرخواهی در ایران وجود ندارد، هرگز مدیری عذرخواهی نمی‌کند! در نادر موارد پوزش طلبی، دکتر صالحی - معاونت فرهنگی وزارت ارشاد - بنام خویش ثبت کرد.

وی امروز با دسته گل و شیرینی به دفتر انتشارات حیان رفته و بخاطر اشتباه سیستم نمایشگاه عذرخواهی کرد و از دکتر مهدی خزعلی خواست تا به اعتصاب غذایش پایان دهد و تضمین کرد که تمامی خسارات را جبران کنند. معاون وزیر ارشاد گفت: "با توجه به این که اشتباه از سیستم نمایشگاه بوده است، خسارات موسسه حیان را دین وزارت ارشاد دانسته و بدون فوت وقت تمام و کمال جبران می کنیم" دکتر مهدی خزعلی نیز با تقدیر از این حرکت اخلاقی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با شیرینی که ایشان آورده بودند اعتصاب غذا را شکستند. باز هم تجلی عقلانیت در دولت یازدهم را تبریک می گوییم.

همچنین مهدی خزعلی از تماس علی مطهری نماینده مجلس با خود خبر داد و نوشت:  تنها صدای حق گوی مجلس - دکتر علی مطهری - تماس گرفت و جویای حالم شد، ماجرا را برایش گفتم و این که با رضایت شخصی از سی سی یو مرخص شدم تا به این دادخواهی بپردازم. می‌گفت: "وقتی غرفه را اجاره دادند حق تصرف و بازپس گیری را نداشتند، من با علی جنتی صحبت می‌کنم". گفتم: " من انتظار دارم در مجلس از او سئوال کنید، این چه رفتار غیر فرهنگی است، بدون اخطار و بدون حکم و بلاوجه اول صبح جمعه جمعی.... به غرفه یورش آورده و همه چیز را تخریب و تاراج کرده‌اند!"  


کد مطلب: 77490

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/77490/عذرخواهی-معاون-وزیر-ارشاد-خزعلی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir