به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۷۷۶۲۷
در حال پرونده سازی علیه من هستند

حوادث ۸۸ بین جوانان و نظام فاصله انداخت

گروه سیاسی: رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست خبری در حاشیه های ایجاد شده همزمان با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را مطرح کرد.
به گزارش آنا، دکتر سید احمد معتمدی گفت: متأسفانه مسئولان سه قوه امکان حضور در این مراسم را نداشتند و با این فکر که رئیس تشخیص مصلحت نظام نزدیک‌ترین فرد به مقام معظم رهبری است و همچنین دوست خوب و همکار شهید مطهری بوده، شخصیت متناسبی برای شرکت در این مراسم بود که دانشگاه بتواند از طریق ایشان پاسخگوی جوانان باشد.

معتمدی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب دانشگاه می‌تواند فضای پرسش و پاسخ و رفع ابهام برای جوانان باشد که در یک فضای منطقی با سؤالات منطقی نسل جدید اقناع شوند. متأسفانه بعد از مسائل سال ۸۸ بین نسل جدید و نظام و کشور فاصله‌ای ایجاد شد و سؤالات جدید و جدی برای این نسل پیش آمد که نظام با حرکت درست پاسخگوی تمام آن‌ها است و حضور آیت الله رفسنجانی در دانشگاه در این زمینه بسیار تأثیر گذار بود.

وی تاکید کرد: دانشگاه امیرکبیر با رعایت خطوط قرمز که در آن توهین به رهبری و ارکان نظام، توهین به ادیان و هتک حرمت وجود نداشته باشد، فضای آزادی را برای مطرح کردن سؤالات دانشجویان ایجاد کرده است. رییس دانشگاه پلی تکنیک از برگزاری یک نشست درباره مسائل فنی هسته‌ای بنام از پلی تکنیک لوزان تا پلی تکنیک تهران در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: کارشناسان از طیف‌های مختلف در این مراسم حضور خواهند داشت.

در حال پرونده سازی علیه من هستند
دکتر معتمدی هم چنین در پاسخ به سؤالی درباره هجمه‌های رسانه‌ای اخیر در رابطه با موضوع مدیریت وی در سازمان پژوهش‌های صنعتی، پاسخ داد: ‌حرکت‌هایی که در آن تحول و تغییر وجود داشته باشد با مقاومت روبرو خواهد شد. من از ابتدای فعالیت اجرایی‌ام سیاسی بوده‌ام اما هیچ وقت سیاسی کاری نکرده‌ام. این که بعد از ۱۸ سال پرونده‌ای درست می‌شود جای سؤال دارد. چند سال قبل هم پرونده‌های این چنینی که فقط به سازمان پژوهش‌ها مربوط بود در قوه قضاییه صورت گرفت که همگی با ارائه اسناد رفع اتهام شد اما امروز پرونده‌ای در دیوان محاسبات کشور باز شده است که پیگیری آن توسط آقایی است که بهتر است نامی از آن برده نشود.

وی ادامه داد:‌ باید بگویم انگیزه این آقا برای اتهامات این چنینی ۴۰۰ میلیون تومان پولی بوده که ۱۵ سال پیش باید به سازمان‌های پژوهش‌ها پرداخت می‌شده و طی شکایتی که از ایشان شده، تا امروز نزدیک به ۳ میلیارد تومان باید پرداخت کنند و چون از این شکایت صرف‌نظر نشده، ایشان که نمی‌دانیم با چه کسانی ارتباط دارند در حال پرونده سازی علیه من هستند. اما خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته اسناد و مدارکی به دیوان محاسبات کشور ارائه شده که طی اعاده دادرسی بررسی خواهد شد و رفع اتهام می‌شود. در کل این آقا که ظاهراً از منسوبان یکی از نمایندگان مجلس می‌باشند، به دنبال منافع شخصی هستند و این پرونده را پیگیری می‌کنند. وی همچنین اظهار کرد: ‌من از رسانه ها بابت انتشار این اخبار شکایتی نخواهم داشت چه بسا که آن‌ها صدای بلند و زور زیادی دارند اما بزودی ارائه اسناد و مدارک درست حقیقت را آشکار خواهد کرد.