به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۷۷۷۶۸

اولین کنگره بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهید تهران برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 تهران گفت: اولین کنگره بزرگداشت معلمان و دانش آموزان شهید منطقه 2 تهران چهارم خرداد ماه آینده برگزار خواهد شد.


دکتر حسین طالب‌زاده گفت: اولین کنگره بزرگداشت معلمان و دانش آموزان شهید منطقه 2 تهران با هدف گرامیداشت و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و عمل به توصیه حضرت امام خمینی (ره) که خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند با حضور مقامات لشگری و کشوری در روز چهارم خرداد در سالن همایش امام علی (ع) برگزار می شود.

طالب‌زاده افزود: نامگذاری 117 سالن و اماکن مناسب در مدارس و افتتاح آنها در روز سوم خرداد (سالگرد آزادی خرمشهر به نام این شهدا)؛ انتشار دایره المعارف شهدای دانش آموز و معلم، راه اندازی وب سایت چراغ راه و فعالیت فرهنگی آن در طول سال و برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان شهدای دانش آموز و معلم از دیگر برنامه های این کنگره است که در این ایام برگزار می شود.

مدیر کنگره بزرگداشت معلمان و دانش آموزان شهید در پایان اظهار داشت: این برنامه به عنوان ویژه برنامه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با محوریت منطقه 2 به صورت نمونه می باشد که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 2 برگزار می شود.