به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۷۷۸۷۷
ناکامی هر دو تیم ایتالیایی در نیمه نهایی؛

صعود سویا و دنیپرو به فینال لیگ اروپا

گروه ورزشی: سویا اسپانیا و دنیپرو اوکراین با برتری برابر حریفان خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال لیگ اروپا راه یافتند.
صعود سویا و دنیپرو به فینال لیگ اروپا
بعد از رسیدن یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان، ایتالیایی ها امیدوار بودند که در فینال لیگ اروپا هم نماینده داشته باشند اما هر دو تیم ایتالیایی دیشب مغلوب حریفان شدند و از راهیابی به فینال بازماندند. دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در آن دو تیم سویا و دنیپرو موفق به صعود به دیدار نهایی شدند. سویا که در بازی رفت موفق شده بود در اندلس با 3 گل فیورنتینا را شکست دهد، در دیدار برگشت نیز قدرت خود را به رخ تیم ایتالیایی کشید و با 2 گل صاحب برتری شد تا صعودی قدرتمندانه به دیدار نهایی داشته باشد.

برای مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار کارلوس باکا و دانیل کاریکو گلزنی کردند. ضمن آنکه فیورنتینا یک ضربه پنالتی را نیز در این دیدار از دست داد. این بار ایلیچ نتوانست برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا آمار بد فیورنتینا در گل نکردن ضربات پنالتی ادامه داشته باشد. در دیگر دیدار دنیپرو و ناپولی درحالی برابر هم قرار گرفتند که دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت نیز تیم اوکراینی با یک گل به برتری رسید. سلزلکوف تک گل این دیدار را به ثمر رساند. به این ترتیب دو تیم سویا اسپانیا و دنیپرو اوکراین برگزار کننده دیدار نهایی لیگ اروپا خواهند بود. فصل گذشته سویا با برتری برابر بنفیکا عنوان قهرمانی را کسب کرد.