به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۷۷۸۹۹

اظهارات سوشا مکانی از ماجرای درگیری

گروه ورزشی: سوشا مکانی که در دربی هشتادم به شدت از سوی هواداران استقلال مورد لطف قرار گرفته بود بعد از سوت پایان بازی برای استقلالی ها دور افتخار زد و عدد شش را نشان داد.
اظهارات سوشا مکانی از ماجرای درگیری
در این لحظه هواداران استقلال که به شدت شاکی بودند شروع به سر دادن شعار! کردند که در نهایت با حضور حنیف عمران زاده ماجرا به گونه ای دیگر پیش رفت. مدافع استقلال بعد از اینکه به سمت سوشا رفت، ضربه ای به صورت او زد و درگیری ها بعد از آن شکل گرفت. سوشا که به دنبال جبران این اتفاق بود با دخالت دیگر بازیکنان موفق نشد حرکت عمران زاده را جبران کند.

اما دروازه‌بان پرسپولیس روایت دیگری دارد و می گوید: من بعد از پایان مسابقه نماد باشگاه را به هواداران تیمم نشان دادم که این کار را قبلا فرهاد مجیدی بارها انجام داده بود. سوشا مکانی در پایان دربی 80 ضمن خوشحالی از برد تیمش اظهار داشت: ما هم‌قسم شده بودیم این بازی را ببریم تا پس از یک فصل ناکامی دل هواداران را شاد کرده باشیم.

وی افزود: پیروزی در دو دربی رفت و برگشت تنها هدیه‌ای بود که می‌توانستیم تقدیم هواداران کنیم و خدا را شکر این برد پیش‌زمینه خوبی شد تا انشاءالله با روحیه خیلی عالی به مصاف الهلال برویم. خوشبختانه این بازی رفت و برگشت است و باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا در ورزشگاه آزادی مقابل یکصدهزار تماشاگر در بازی رفت کار الهلال را تمام کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص درگیری‌اش با بازیکنان استقلال، توضیح داد: اتفاق خاصی رخ نداد. من پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی سمت هوادارن تیمم رفتم و نماد باشگاه را به آنها نشان دادم، کاری که قبلا فرهاد مجیدی و میلاد می‌داوودی با نشان دادن عدد 4 بارها آن را انجام داده بودند. متاسفانه یک‌سری‌ها طاقت باخت را نداشتند و با آن شکل عکس‌العمل نشان دادند.

وی در این باره اضافه کرد: عمران‌زاده مثل برادر من است و نمی‌دانم چرا بعد از بازی یقه مرا گرفت. او مگر خودش بارها عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان نداده است؟ به هر حال اتفاقی که افتاد خیلی مهم نبود ما این کار استقلالی‌ها را به حساب عصبی شدن‌شان می‌گذاریم و شاید اگر پرسپولیس بازی را باخته بود ما هم همین کار را انجام می‌دادیم.

عالیشاه: استقلال هم بازی را باخت و هم اخلاق را

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: استقلالی‌ها در دربی هم نتیجه را واگذار کردند و هم اخلاق را باختند. امید عالیشاه در پایان دربی 80 در حالیکه بسیار عصبانی بود، اظهار داشت: به نظر من استقلال در این بازی هم نتیجه را واگذار کرد و هم اخلاق و ادب را، چرا که واقعاً بعضی از بازیکنان این تیم در پایان بازی بی‌ادبی کردند.

وی افزود: ناراحتی من از این است که استقلالی‌ها جنبه باخت نداشتند و نمی‌دانم چه دلیلی داشت در پایان بازی به آن شکل سمت سوشا حمله‌ور شدند. امیرحسین صادقی باید خجالت بکشد از فحش‌هایی که به من داد. در صحنه‌ای از بازی وقتی حرکت صادقی را دیدم به او گفتم تو را خدا بیا من را بزن! هافبک پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که استقلالی‌ها از سوشا مکانی ناراحت بودند که چرا عدد شش را نشان داده است، گفت: من نمی‌دانم سوشا چه حرکتی انجام داد و کار او را نیز تأیید نمی‌کنم اما متأسفم برای استقلالی‌ها که هم فوتبال را باختند و هم اخلاق و ادب را.