به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۷۷۹۱۱
8 دقیقه تلخ تاریخ فوتبال ایران از نگاه منصوریان

تونی اولیویرا: به ما کلک زدند!

گروه ورزشی: سرمربی تیم تراکتورسازی دلیل قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را داور بازی امروز تیمش با نفت تهران دانست.
تونی اولیویرا: به ما کلک زدند!
به گزارش تسنیم، تونی اولیویرا پس از دست دادن قهرمانی در جمع خبرنگاران گفت: ما یک گل خوردیم و خیلی زود توانستیم بازی را جبران کنیم و نتیجه را برگردانیم. در نیمه دوم اتفاقی افتاد که همه دیدید. وقتی گل سوم را زدیم و جایگاه خودمان را پیدا کردیم، می‌توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم اما صحنه‌های خاصی رخ داد. وی افزود: نفت توانست از بحران خارج شود و بازی مساوی پایان یافت و هر 2 تیم در این بازی کشته شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا باخت را گردن می‌گیرید گفت: در بازی با سپاهان دیدید که همین آقای فغانی چه بلایی سر ما آوردند و این صحبت امروز نیست. در آن بازی کسی که سپاهان را از پایین جدول به بالا آورد همین آقای فغانی بود که نتیجه لیگ را به نفع سپاهان عوض و این تیم را قهرمان کرد. او نباید به تبریز می‌آمد. در بازی با سپاهان پنالتی را گرفت که اصلا پنالتی نبود و نتیجه بازی را عوض کرد. اولیویرا عنوان کرد: ناراحتی مردم به خاطر بازی امروز نیست بلکه به خاطر این است که به ما کلک زدند و سپاهان را قهرمان کردند. فغانی باید به اصفهان می‌رفت و در جشن سپاهان شرکت می‌کرد.

8 دقیقه تلخ تاریخ فوتبال ایران از نگاه منصوریان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران هم از اتفاقات روی داده در دقایق پایانی دیدار تیمش برابر تراکتورسازی به شدت انتقاد کرد و آن را "8 دقیقه تلخ تاریخ فوتبال ایران" نامید. علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار تیمش با تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی عنوان کرد: با تمام وجود بازی کردیم چون می‌خواستیم از منافع خودمان حفاظت کنیم. می‌توانستیم به قهرمانی برسیم؛ هرچند از نگاه ما با این بازی و تلاش بازیکنان ما قهرمان هستیم.

سرمربی نفت تهران همچنین گفت: به مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم. قهرمانی مبارک‌شان باشد. دو سال است که قهرمانی تیم حسین فرکی را نتیجه بازی نفت رقم می‌زند. امسال هم قسمت بود که این اتفاق بیفتد و ما تا دقیقه آخر بجنگیم و روند بازی طوری شود که سپاهان به قهرمانی برسد. منصوریان درباره اتفاقات عجیب پایان بازی گفت: اواخر بازی فردی وسط زمین آمد و با دست اشاره کرد که بازی سپاهان 2-2 شده است. این 8 دقیقه زشت را 8 دقیقه تلخ تاریخ فوتبال ایران می‌دانم. اگر قرار بود که این نتیجه کذب اعلام نشود تا بازیکنان تراکتورسازی خود را زمین نمی‌زدند تا وقت تلف شود، آنها حتما حمله می‌کردند و ما در ضدحمله تکلیف بازی را معلوم می‌کردیم.

وی افزود: تمام این حرف‌ها چیزی از ارزش‌ قهرمانی سپاهان کم نمی‌کند. تراکتورسازی هم بسیار خوب بازی کرد. خوشا به حال‌شان که پتانسیل یار دوازدهم را با این هواداران به خوبی دارند. منصوریان همچنین گفت: ما از ابتدای فصل برای قهرمانی تلاش کردیم و در این بازی هم تا آخر جنگیدیم و اگر جوانان‌مان در دقایق پایانی دقت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم با این حال از نظر ما نفت قهرمان است و تنها چیزی که می‌ماند این است که ای کاش آن 8 دقیقه تلخ اتفاق نمی‌افتاد.

وی درباره تاثیر اخراج آندرانیک تیموریان در روند بازی نیز گفت: فوتبال همین است. گاهی یک مربی‌ ترکیبی را در بازی می‌چیند که یک تغییر تاثیر زیادی در روند تیمش ایجاد می‌کند. آندو بهترین بازیکن زمین بود و وقتی رفت طبیعی بود که ما روی حریف خیمه بزنیم تا بازی را از سه یک به چهار سه تبدیل کنیم. منصوریان در پایان گفت: وقتی در جو ورزشگاه یادگار امام که 70 هزار نفری است اما 100 هزار نفر در آن حضور داشتند توانستیم بازی را مساوی کنیم، ارزش زیادی دارد و ما حتی می‌توانستیم قهرمانی را به دست آوریم.