به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۷۸۰۳۳

برکناری فرماندار پس از کمک به مطهری!

گروه سیاسی: اولین تغییرات در دولت «تدبیر و امید» کلید خورد و در اقدامی عجیب، حجت الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم پس از آنکه در ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز نقش سازنده ای ایفا کرد، با فشار برخی نمایندگان مجلس برکنار شد!
به گزارش «انتخاب»، رضایی که در ده ماه گذشته مسئولیت فرمانداری جهرم را برعهده داشت، نقشی فعالی در پیش و پس از حادثه مشهور شیراز داشت و حتی استاندار فارس را برای دلجویی پیش مطهری برده بود. به گفته ی یک منبع مطلع، حکم برکناری رضایی پس از آنکه توسط معاون سیاسی وزیر کشور امضا شد به دفتر وزیر رسید، اما رحمانی فضلی حاضر به تاییدیه نهایی این حکم نشد.

این منبع مطلع افزود: استاندار فارس نیز با فشار برخی از نمایندگان نیز حکم برکناری فرماندار فعلی جهرم را امضا کرده است. براساس این گزارش، رضایی در طول دوره ی سرپرستی فرمانداری جهرم، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و در ماجرای «چاقو زن سریالی» موفق شده بود در کمتر از چندین ساعت غائله را خاتمه دهد. صحرائیان که به عنوان فرماندار جدید جهرم معرفی شده از مدیران دوره احمدی نژاد در استانداری فارس بوده است. لازم به ذکر است که جلسه تویع و معارفه فرماندار جدید جهرم امروز یکشنبه برگزار می شود.