به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۷۸۰۷۰
آمار مدیران غیرهمسو به دولت داده شده است

اکثر مدیران دولتی به روحانی اعتقاد ندارند!

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: ادامه حضور مدیران ناکارآمد، کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند برای همین دولت٬ و در راس آن روحانی٬ باید به ناچار در مورد برخی مدیران سیاسی خود تجدیدنظر کند.
اکثر مدیران دولتی به روحانی اعتقاد ندارند!
محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد عدم هماهنگی برخی مدیران اجرایی با سیاست‌های دولت یازدهم گفت: با اطلاعاتی که این روزها دریافت می‌کنیم٬ من هم معتقدم درصد بالایی از مدیران هنوز به این دولت اعتقاد ندارند٬ حتی شنیده‌ام آمار این مدیران با عدد و درصد به دولت رسیده است. عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: افرادی از دولت قبل باقی ماندند که همراهی لازم را با دولت روحانی ندارند، اگر قرار باشد وضعیت به همین منوال پیش برود، موضوع تعارف‌بردار نیست؛ چراکه این مساله مشکلات زیادی را برای دولت ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در کنار دولت از حرکت‌های قوه مجریه حمایت کند٬ نه اینکه در هر زمینه کوچکی مخالفت خود را بیان کند، گفت: با ادامه این وضع٬ مردمی که موافق این دولت بودند و با روی کار آمدن دولت٬ امید در دل آنها زنده شد، دلسرد خواهند شد و شاید این موضوع و ادامه حضور مدیران ناکارآمد، کشور را با مشکلاتی مواجه کند. برای همین دولت٬ و در راس آن روحانی٬ باید به ناچار در مورد برخی مدیران سیاسی خود تجدیدنظر کند.

مهرعلیزاده در مورد موضوع پول‌های کثیف و عقب‌نشینی وزارت کشور در این مورد گفت: در مورد برخورد وزارت کشور با این موضوع صحبت نمی‌کنم٬ اما مسائل موجود در این زمینه نگران‌کننده است. ما در کشور٬ جمهوری اسلامی داریم و نظام ما دموکراتیک است٬ یکی از ملزومات نظام جمهوری اسلامی توجه به مساله تحزب است. وی افزود: احزاب باید به مردم وعده بدهند و خطوط مشی‌ را مشخص کنند؛ از طرفی وقتی احزاب در انتخابات مختلف فعال باشند٬ جریان‌های مالی کاندیداها نیز مشخص می‌شود و هر فرد به شکل سالم و تحت حمایت حزب مطبوع خود روی کار می آید. وقتی این حرکت کند شود٬ بدون شک مفاسد نیز ایجاد خواهد شد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بدیهی است یک نماینده برای پیروزی در انتخابات به مبالغی نیاز دارد٬ که شاید این مبالغ ده‌ها برابر مجموع حقوق سال‌های خدمت او باشد٬ که این مبالغ یا از گذشته به شکل ناصحیح جمع‌آوری شده٬ یا اینکه عده‌ای این پول‌ها را به او داده‌اند. رییس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات ادامه داد: برای همین باید مسیر را مشخص کنیم و شیوه‌های گذشته برچیده شود. به عبارت دیگر وقتی فردی وارد انتخابات می‌شود٬ باید به طور واضح مشخص کند حامی مالی او چه کسی است. گاهی اوقات به دلیل عدم انجام یک کار ساده٬ باید تبعات سخت پس از آن را تحمل کنیم٬ که این منطقی نیست.

مهرعلیزاده در پایان خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا انتخابات مجلس دهم باقی نمانده٬ برای همین امیدواریم همه اقشار به شکل همدل و همزبان٬ شعار سال رهبری را مد نظر قرار دهند؛ چرا که کشور متعلق به مردم است و مردم نیز در ابعاد مختلف از دولت ابراز رضایت دارند. بنابراین انتظار می‌رود این علمکرد در استان‌ها نیز از سوی مدیران دولتی وجود داشته باشد.

حقوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۶:۳۶
آقای محترم یکبار در انتخابات 84 با شکستن آرا ما را بدبخت بس است . هنوز فراموش نکردیم شما یکی از عوامل 8 سال بدبختی ما در دو دولت گذشته هستی (303961)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۷:۳۴
تنها کشوری که یک رئیس جمهور به پشتیبانی یک حزب اصلاح طلب اومد سرکار وزراش را از حزب دیگه انتخاب کرد کشور ما بود که توسط روحانی صورت گرفت که یکی از عجایب قرن بشمار میره (303967)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۹:۰۲
یکی از عوامل رای آوری احمدی نژاد این بود که کسایی که کمترین زاویه را با دولت ایشان داشتن از سمت مدیریت برکنار میکرد.حتی مدیر یک دبستان را. ولی متاسفانه الان فرمانداران مدیران کل وزرا استانداران و... که مخالف روحانی بودن همچنان قرص و محکم سرجاشون هستن. اگه چنانچه روحانی در انتخاب مدیران تجدید نظر نکند تنها رییس جمهوری خواهد بود که فقط یک دوره،رییس جمهور بوده. (303982)
معلم ناامید(مهربانی)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۹:۴۶
جای تاسف داره و لزوم تدبیر وامید تازه
اما من معلم متاسفم از مخالفت غیر منطقی هیات رییسه در مقابل نمایندگان حامی استیضاح اقای فانی
من معلم انگیزه و علاقه خدمت خوب را از دست داده ام ب علت تبعیض بین کارمندان دولت بی انگیزگی و بی ادبی برخی دانش اموزان و نداشتن معیشت منزلت مناسب (303994)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۲۲:۰۹
رفتار روحانی و عملکردش طوریه که واقعا ارزوی بازگشت احمدی نژاد در راس دولت را در ذهن متصور شویم. حداقل این شهامت داشت که دست نمایندگان غیرهمگام با دولتش رو از دخالتهای بیجا کوتاه کنه. و از دوستانش دفاع جانانه بکنه.جناب روحانی دور اخرته .با نردبان اصلاح طلبان (304023)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۲۲:۱۰
بالا رفتی و مخالفان را بر راس نشاندی.به قول دوستون باید در کتاب عجایب هفت گانه به عنوان اتفاق نادر ثبت شه (304024)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ۰۶:۱۲
اقای مهر علینزاده شما خودت از عوامل بدبختی این مملکتی هستی یه مقدار به عقبه سباسی خودت با انصاف نگاه کن ببین چکار کردی (304075)