به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۷۸۲۲۰

چرا‌تلویزیون از این فیلم‌حمایت نمی‌کند؟

گروه فرهنگی: عوامل فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» از حمایت نکردن تلویزیون برای پخش تیزر فیلم‌شان گلایه کردند.
چرا‌تلویزیون از این فیلم‌حمایت نمی‌کند؟
علی مصفا - تهیه‌کننده و بازیگر، صفی یزدانیان - نویسنده و کارگردان، فردین صاحب‌زمانی - تدوین‌گر - به همراه سعید خانی - پخش‌کننده - فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» در نشست این فیلم شرکت کردند. علی مصفا با اشاره به استقبال خوبی که از این فیلم صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ بازخورد منفی نداشتم و این برای خود من بی‌سابقه است و تا به حال تا این حد بازخورد مثبت را از هیچ کار دیگری دریافت نکرده‌ام.

یزدانیان با اظهار تأسف از حمایت نکردن تلویزیون برای پخش تیزر این فیلم با بیان اینکه بسیار ناراحت و معترض است، اظهار کرد: اما این ناراحتی و اعتراض من فایده‌ای ندارد. می‌گویند شخصیت‌های فیلم خیلی شیک هستند. اگر این‌گونه هم باشد، چه ایرادی دارد؟ به هر حال این افراد متعلق به جامعه هستند و اگر غیر از این هم باشد، می‌گویند سیاه است. صاحب‌زمانی هم با بیان اینکه هر چه فکر می‌کنم برای تبلیغات تلویزیونی معادله را نمی‌فهمم، گفت: صداوسیما از سینما حمایت نمی‌کند و وزارت ارشاد که قرار است از سینما حمایت کند، از سیما حمایت می‌کند و قانونی درست کرده است که نمی‌توان فیلم را در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ کرد. در حالی که هر جور فکر می‌کنیم این موضوع به نفع سینمای ایران است.

وی افزود: یک چیز نانوشته‌ای داریم که باید شبکه‌های خارج از ایران را نادیده بگیریم و وانمود کنیم کسی آن‌ها را نمی‌بیند. در صورتی که پخش تیزر از این شبکه‌ها به نفع سینما است. وزارت ارشاد باید با تلویزیون برای پخش تیزرها مذاکره کند تا مثل کالای تجاری با آن برخورد نکنند. خانی هم با بیان اینکه به عنوان یک پخش‌کننده معمولا به دنبال فیلم‌های پرفروش بوده است، اظهار کرد: اما وقتی این فیلم را دیدم حس کردم «در دنیای تو ساعت چند است؟» می‌تواند حال خیلی‌ها را خوب کند. به قدری حالم خوب شد که پخش آن را بر عهده گرفتم و تلاش می‌کنم مردم بیشتری فیلم را ببینند، چون مطمئنم بعد از دیدن آن حالشان خوب می‌شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه مشکل پخش تیزر فیلم از تلویزیون حل شود، گفت: نمی‌دانم علت اینکه تلویزیون از این فیلم حمایت نمی‌کند چیست؟ وقتی می‌گویند فیلم شریف و سلامتی ساخته شده، تلویزیون باید حمایت کند تا خانواده‌ها این فیلم را ببینند.

این پخش‌کننده ادامه داد: اکران فیلم در 15 سینمای تهران آغاز شد و بعد از بازخوردهای خوبی که به همراه داشت به 18 سالن رسید و بسیاری از سینماها نیز آن را به سالن اصلی‌شان انتقال دادند. در شهرستان‌ها هم اکران آغاز شده و طی روزهای آینده تعداد سینماها بیشتر خواهد شد.
مرجع : ایسنا