به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۷۸۲۳۱

استارت بركناری امیر قلعه‌نویی از استقلال

گروه ورزشی: در نشست امروز هیئت مدیره استقلال مقرر شد برای فصل آینده روی دیگر گزینه های سرمربیگری استقلال کار شود.
استارت بركناری امیر قلعه‌نویی از استقلال
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در نشست امروز هیئت مدیره استقلال مقرر شد برای فصل آینده روی دیگر گزینه های سرمربیگری استقلال کار شد. این نشست حامل مصوباتی بود که در مهمترین بند آن مقرر شد برای فصل اینده از میان گزینه های داخلی و خارجی بهترین گزینه برای هدایت استقلال انتخاب شود و البته در این میان صحبتی از امیر قلعه نویی نشد و این بدان معنا خواهد بود که شاید زمان جدایی قلعه نویی و استقلال فرا رسیده است.

هیات مدیره استقلال ضمن تقدیر و تشکر از پشتوانه های اصلی باشگاه استقلال، هواداران عزیز که با صبر و حمایت همه جانبه همواره پشتیبان باشگاه بوده اند و هم چنین عذر خواهی بابت نتایج تیم بزرگسالان استقلال جلسه هیات مدیره برگزار گردید و پس از بررسی مسائل و مشکلات و آسیب شناسی فصل گذشته مقرر گردید برای تضمین نتایج مقتدرانه در فصل آتی با مطالعه دقیق و بررسی پیشینه کاری مربیان داخلی و خارجی از بین کاملترین برنامه بهترین سرمربی برای فصل جدید به منظور دفاع از کیان استقلال قهرمان گردد.

هیات مدیره اطمینان می دهد با تدبیر درست و برنامه های دقیق فصل آینده شاهد فصلی متفاوت با درخشش با شکوه و کسب سکوی قهرمانی برای خانواده بزرگ استقلال باشیم.