به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۷۸۵۲۳
معاون اول قوه قضائیه:

گمان نمی‌کنم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود

گروه سياسي: معاون اول قوه قضائیه گفت: گمان نمی‌کنم که اتفاقات سال ۸۸ دوباره تکرار شود.
گمان نمی‌کنم اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: منابع ملی، محیط زیست و منابع طبیعی ثروت ملی است و باید حفظ شوند و بخاطر منافع زودگذر نباید مورد تعدی و تعرض قرار گیرند. وی بیان کرد: بطور نسبی دستگاه‌های مختلف به فکر افتاده‌اند و در حال اقدام هستند که جلوی متجاوزان و متعدیان به منابع طبیعی از هر نوع را بگیرند.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: دولت، مسئولان ذیربط و قوه قضائیه بصورت جدی در تلاشند که از این به بعد منابع طبیعی مورد تعدی قرار نگیرد و عرصه‌های منابع طبیعی که از قبل تصرف شده به اموال بیت المال و دولت برگردد. محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: پرونده مهدی هاشمی در مرحله تجدیدنظرخواهی است و دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی به این پرونده است.

وی ادامه داد: عناوین اتهام مهدی هاشمی هم اقتصادی و هم امنیتی است، اما چون هنوز حکم قطعی نشده و در مرحله تجدیدنظرخواهی است از بیان جزئیات معذور هستم. محسنی‌اژه‌ای در خصوص انتخابات اسفند ماه مجلس عنوان کرد: دولت و وزارت کشور و همه دستگاه‌ها در حال انجام وظایف قانونی خود هستند و گمان نمی‌کنم که اتفاقات سال ۸۸ دوباره تکرار شود، مردم هوشیارند و مسئولان به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها دنبال هستند که انتخاباتی همچون گذشته با نشاط و با حضور حداکثری داشته باشیم. قطعا اگر کسانی قبل، حین و بعد از انتخابات اقدامات غیر قانونی داشته باشند، دستگیر و با آنها برخورد می‌شود.