کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نزدیک است

حیدری:مشکلات مالی برنامه‌های کشتی را کند کرده

ایسنا , 2 خرداد 1394 ساعت 10:17

گروه ورزشی: نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: محدودیت‌های اعتباری، شناسایی استعدادهای کشتی را با مشکل مواجه کرده است.


علیرضا حیدری، درحاشیه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی در خصوص عدم حضور ملی‌پوشان در این رقابت‌ها اظهار کرد: به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نزدیک می شویم به همین دلیل برخی ملی پوشان ترجیح دادند که دراین رقابت ها حضور نیابند و با آمادگی بیشتر در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند. وی خاطرنشان کرد: البته فدراسیون هیچ اجبار و فشاری مبنی بر عدم شرکت ملی پوشان در این رقابت‌ها نداشت و انتخاب را به عهده خودشان گذاشت.

حیدری افزود: اگر ملی پوشان در این رقابت‌ها شرکت می کردند احتمال آسیب دیدگی‌شان وجود داشت به همین دلیل آنان به خواسته خود در مسابقات لیگ شرکت نکردند. دارنده 6 مدال جهان و المپیک با اشاره به رضایت بخش بودن نتیجه رقابت های قهرمانی آسیا گفت: ایران در این مسابقات هم در رشته فرنگی و هم آزاد مقام نخست را کسب کرد که این نتیجه بسیار رضایت بخش و امیدوارکننده بود.

حیدری در خصوص استعداد یابی فدراسیون برای شناسایی کشتی گیران جوان گفت: درحال حاضر فدراسیون با مشکلات مالی زیادی مواجه است که این محدودیت ها پیگیری برنامه ها را با کندی مواجه می‌کند. وی افزود: مشکلات مالی باعث شده برنامه‌های فدراسیون به کندی اجرایی شود. نایب رییس فدراسیون کشتی اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها اجرای طرح استعدادیابی از کشتی گیران جوان کشور است. وی در پایان گفت: به دلیل مشکلات مالی امکان استعدادیابی گسترده از علاقه مندان به کشتی وجود ندارد و ناچاریم تعدادی از کشتی گیران شاخص را انتخاب و به صورت گلخانه ای استعدادهایشان را پرورش دهیم.


کد مطلب: 78650

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/78650/حیدری-مشکلات-مالی-برنامه-های-کشتی-کند-کرده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir