به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۷۹۰۴۹

کوچک‌زاده و آدم فاسدی که فیلم را گرفت!

گروه سیاسی: نماینده گروه پایداری در مجلس گفت: انتشار فیلم از جلسه غیر علنی مجلس، اقدامی غیر اخلاقی است.
کوچک‌زاده و آدم فاسدی که فیلم را گرفت!
به گزارش ایرنا، مهدی کوچک زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت: دیگر آن روشن است شما بروید و فیلمش را ببینید. آن آدم فاسد و مفسدی که این فیلم خصوصی را گرفته و آن آدم مفسدی که آمده این فیلم را گرفته و پخش کرده، ما بنا نداشتیم در تریبون عمومی و علنی حرف هایی که باید خصوصی باشد را به یک نفر بگوییم.

خبرنگاری از کوچک زاده پرسید رهبری بیان کرده اند از جانب من جایی حرفی نزنید که کوچک زاده گفت شما چرا از جانب ایشان حرف می زنید؟ کوچک زاده گفت: سوال ما این است که چه کسی منفعت دارد از اینکه حرف خصوصی و بحثی که در جلسه غیر علنی مطرح شده را مطرح می کند، من دوره آخرم است و دیگر نمی خواهم نماینده شوم از اول هم از شما ها واهمه ای ندارم که بخواهم الکی شماها را سیاه کنم، در صحن علنی خیلی چیزهاست و طبق قانون حق دارید که گزارش مجلس را به عموم دهید.

وی افزود: حالا یک نماینده دو روز در حوزه انتخابیه دویده این ور آن ور، آخر سر بلیط گیرش نیامده با اتوبوس آمده یک لحظه در صحن علنی چرتش می گیرد عکس این را می گیرید در روزنامه می گذارید، این فساد است. در ادامه، یکی از خبرنگاران به کوچک زاده گفت شما در صحبت هایتان بیان کردید کاندید نمی شوید که کوچک زاده پاسخ داد من نگفتم که کاندید نمی شوم که خبرنگاران بیان کردند شما در همین مصاحبه گفتید و کوچک زاده گفت اگر گفتم سهو لسان بوده است.

وی افزود: گفتم آخر دوره است، الان احتیاج به رای کسی ندارم و دنبال این کارها نیستم، یکی از ضوابطی که در تصمیماتم تاثیر دارد کوری چشم کسانی است که مخالف نظام هستند، اگر ببینم که به کوری چشم آنان باید نامزد شوم، این کار را می کنم.