به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب : ۷۹۸۳۸
برخی با یونیفرم‌های خاص افراطيون را هدایت می‌کردند

جزييات تلاش افراطيون براي اخلال در مراسم سالگرد امام

گروه سياسي: ايت الله غرویان با بیان این که حاشیه سازان سخنرانی رئیس‌جمهور جمع اندک اما سازمان یافته بودند، گفت: برخی با یونیفرم خاص حاشیه سازان را هدایت می‌کردند که صورت خوبی نداشت و بسیاری از این قضیه گلایه مند بودند.
جزييات تلاش افراطيون براي اخلال در مراسم سالگرد امام
به گزارش ايلنا، آیت الله «محسن غرویان» که شب 13خرداد و در زمان سخنرانی رييس‌جمهور در حرم امام خمینی(ره) در آن جا حضور داشت، در خصوص حواشی پیش آمده در زمان سخنرانی رئیس جمهور، گفت: بنده امشب توفیق داشتم که از باب ادای دین به امام خمینی و نوه محترم ایشان که دعوت فرستاده بودند، در مراسم سخنرانی ریاست محترم جمهوری در حرم امام خمینی(ره) حضور داشته باشم و استفاده کنم. وی در خصوص حواشی پیش آمده در زمان سخنرانی رئیس جمهور و شعاردادن عدهای در این زمان، اظهار داشت: به نظرم این افراد خیلی چشمگیر نبودند؛ یک تعداد اندکی بودند که از قبل برنامه ریزی شده در این مراسم حاضر شده و در صف‌های اول نشسته بودند.

مردم پاسخ عده‌اي انگشت شمار از عوامل افراطيون و دلواپسان را با شعار و بالا بردن دست نوشته‌هايي در حمايت از روحاني دادند و تلاش مذبوحانه آنان را براي برهم زدن سخنان روحاني نقش بر آب كردند

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، گفت: این افراد هنگام آمدن روحانی شعار دادند و در حین سخنرانی هم در چند نوبت شعار دادند اما جمعیت کثیر مردم این ها را هدایت و آرام کردو قضیه به نظرم خیلی مهمی نبود. وی گفت: به نظرم فعالیت این افراد از قبل هم قابل پیش بینی بود؛ چرا که متأسفانه اخیرا روش این دلواپسان، این شده که در این گونه جلسات یک نمایشی می دهند ولی آقای دکتر روحانی هم کاملا مسلط به سخنرانی خودشان ادامه دادند و همان مطالب خودشان را تأکید کردند؛ راه حضرت امام(ره)، مفهموم انتظار امام زمان(عج)، این که ما از امام خمینی(ره) راه اعتدال و مبارزه با استکبار و صهیونیسم را آموختیم و همین راه امام خمینی را ادامه می دهیم.

آیت الله غرویان گفت: آقای دکتر روحانی در سخنرانی شان گفتند که یکی از ویژگی های راه امام خمینی(ره) هم این بود که ایشان فتوا دادند که میزان رأی ملت است و باید به رأی ملت احترام گذاشت؛ در مجموع این ها محورهای اساسی سخنرانی ریاست محترم جمهوری بود. وی خاطرنشان کرد: این که بلافاصله بعد از سخنرانی ریاست محترم جمهوری توسط برخی گفته شد که یک عده‌ای به خاطر حضور رییس دولت اصلاحات شلوغ کردند و ...، اصلا رییس دولت اصلاحات در این مراسم حضور نداشت و فقط عده‌ای علیه برهم‌زنندگان جلسه شعارهایی همچون مرگ بر منافق دادند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با بیان این که قرائن و شواهد فعالیت دلواپسان در زمان سخنرانی رئیس جمهوری نشان می داد، که این حرکت این جمع اندک، خودجوش نبوده است، گفت: متأسفانه در بین این افراد حاشیه ساز، برخی نیز با یونیفرم خاص حضور داشتند که شعار می دادند و آن جمع محدود را هدایت میکردند و این هم خوب نبود چرا که با آن لباس فرم صورت خوبی نداشت و بسیاری از این قضیه گلایه مند بودند.

وی در پاسخ به این سؤال که واکنش آقای روحانی بعد از اتمام سخنرانی نسبت به این مسئله چه بود؟ گفت: آقای رئیس جمهور با دعا برای فرج امام زمان(عج) سخنرانی خود را تمام و رفتند و واکنش خاصی از سوی ایشان نبود. آیت‌الله غرویان اقدام دلواپسان را خلاف منویات رهبری دانست و گفت: اینگونه برنامه‌ها خلاف منویات مقام معظم رهبری است چرا که ایشان بر همدلی و همزبانی ملت و دولت تاکید داشته و چنین حرکاتی انعکاس خوبی در خار ج از کشور ندارد.

این استاد حوزه در مورد اینکه این بار سخنرانی شخص رییس جمهور توسط عده‌ای دچار اخلال شد، آیا از این به بعد اقدام جدی در برخورد با برهم‌زنندگان جلسات سخنرانی خواهد شد، اظهار کرد: عده‌ای می‌خواستند نظم را بر هم بزنند اما خود مردم خود این افراد را کنترل کردند. به نظرم تدابیر بهتری باید اندیشیده شود. این رویه، رویه غلطی است که عده ای بخواهند نظم جلسه را برهم بزنند. این رویه متاسفانه از زمان دولت قبل در کشور آغاز شده و هنوز عده‌ای آن را ادامه می‌دهند ولی خود مردم جلوی این افراد بی‌نظم را می‌گیرند.

حبيب
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۲:۳۶
بيچاره ها دارن مي سوزن و هر كاري از دستشون بر مياد مب كنند اما فايده اي براشون نداره. دلتنگ آقاي ظرفيت و محمود شدن اما عمرا ديگه بذاريم اون دوره سياه تكرار بشه. روحاني باهاتيم. (306840)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۷:۲۴
متاسفم از دلواپسان و کاسبان تحریم ک ارامش اسایش و رفاه ملت را نمیخواهند (306853)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۳۱
مخالفان شما اصلاح‌طلبان همه به فکر منافع شخصی هستند و فقط شما هستید که به فکر مردم هستید خدا بین ما قضاوت کند (306958)
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۵۵
دعوت یکی از اعضای جبهه ی پایداری در یک سخنرانی- که در فضای مجازی منتشر شد- مبنی بر ورود به فاز میدانی و خیابانی برای مقابله با دولت و جلوگیری از انجام توافق هسته ای,می تواند گویای همه چیز باشد...! این دعوت ابتدا از سوی برخی در شیراز به شدت اجابت شد; آنهم درست چند ساعت پیش از برگزاری اجلاس خبرگان و با حمله به آقای مطهری و این ماجرا همچنان ادامه دارد... (307018)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۰:۲۱
شما چرا دلواپسان رو با کاسبان تحریم یکی میدونید!!!! این یه اشتباه بزرگه. دلواپسان دلواپس عزت و شرافت و اقتدار و استقلال و قدرت نظامی و سیاسی این مملکتی هستن که خود شما هم دارید داخلش زندگی میکنید و از امنیتش استفاده میکنید. ما آرزو میکنیم دولت آقای روحانی موفق باشن. مگه موفقیت هسته ای سودش واسه همه نیست!!! خب ما هم استفاده میکنیم ولی طرف مقابل حیله گر و دروغگو هست و اگه این دولت به خواسته های آمریکای جنایتکار تن بده نه تنها تحریمی ظاهرا برداشته نمیشه بلکه همون عزت و امنیتمون هم بر باد میره (306997)
دلواپس دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۱۰
یعنی فقط دلواپسان نگران عزت, استقلال و امنیت کشور هستند و آقایان روحانی, ظریف, عراقچی و دیگر مردم نگران عزت, استقلال و امنیت کشور نیستند؟!!! (307006)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۱۳
بر فرض که شما درست میگی
توهین و به هم زدن سخنرانی رو کجای دلمون جا بدیم ؟! (307008)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۰۰
نفرین خدا بر دلواپسان تندرو و کاسبان تحریم ک جز منافع شخصی و جناحی خود ب هیچ چیز دیگر فکر نمیکنند (306867)
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۰۸
زنده باد حاج حسن آقای خمینی خار چشم بی خردان !!!!! (306898)
ارامش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۷
اون موقع تو صف سکه ودلار بودند الان توصف اغتشاش بیکارن هرجایی سخنرانی باشه چهار تا عربده کش میفرستن ومیدونن کسی باهاشون کار نداره آرامش کشور رو دوست دارند فدای منافع شخصی خودشون کنندتا بهتر اختلاس کنند ومردم سرگرم صفها و....باشندایناهم بخور بخور (306913)
صابری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۳۳
بندگان خدا چی میفرمایید؟؟؟دوره سیاه؟حسن و محمود دیگه چیه؟چه جریانیه؟دینتون،ناموستون ،کشورتون داره با این مذاکرات به تاراج میره...چه می فرمایید...من که گمان می کنم تو این کشور زندگی نمی کنید و از نوشتن این حرفا قصد و غرض دیگه ای دارید وگرنه واضحه داره چه اتفاقی میفته...اصلاح طلب و اصول گرا اصلا مطرح نیتست...حیثیت کشور و دین مطرحه...قربانی شدن ارزش ها مطرحه...فتدبر (306928)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۳۵
بايد حضور پررنگ تري درفضاي مجازي براي دفاع از دوليت نسبت تحركات فزاينده اخير در وايب و واتس اپ و ... داشته باشيم (306931)
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۱۷
ها!
تا ما باشیم، بخاطر افزایش قیمت بنزین شروع نکنیم به دولت بد و بیراه گفتن
ناسپاسی کنیم باز هم گرفتار جن گیران و جادوگران خواهیم شد (307011)
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۳۷
روحانی عزیز رییس جمهور محبوب از شما حمایت خواهیم کرد به نظر من این افراد نه بهایران اهمیت می دهند وچیز دیگر انها نگران خودشان وجیب هایشان هستند امیدوارم خداوند زبانشان را کوتاه کند (306959)
سارا
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۵:۱۰
اینها دلشون بدجوری لک زده برای روزهای قدرت اسرائیل و و جریان سازیهایی که محمود برای اسرائیل بوجود میاورد. حالا نتانیاهو برای ساختن نصف اون شرایطی ک محمود براش می ساخت باید کلی اقدامات سازمان یافته ی خطرناک بکنه تا مردم جهان باهاش همدلی کنن (306964)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۰۲
مردم امروز بیدار هستند . ولی کاشکی برخی خود را به خواب نزنند دولت کریمه ی آقای روحانی به شدت در تلاش برای بهبود وضعیت ممکت و ملت هستند . دولت ایشان در بی سابقه ترین تنگای سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی طول تاریخ هستند و در صدد بهبود وضعیت و میراث به جا مانده از دولت قبل می باشند . بی شک سیاه ترین نقطه تاریخ انقلاب به روی کار آمدن احمد نژاد به عنوان رئیس جمهور بود. (306985)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۹:۱۷
چرا دولت برای گرفتن رسانه کاری نمیکنه ! از سمت رسانه های مختلف مخصوصا صدا و سیما و ضعف تبلیغات در حال ضربه خوردنه! زمان احمدی نژاد گوجه 100 تومن ارزون میشد تا یک ماه تلوزیون پخش میکرد این خبر رو از اون طرف هم درمورد قطع نامه های علیه ایران هیچی نمیگفت !
راستی چرا 90 درصد مطالب مربوط به اصلاح طلبان توی ویکی پدیا فیلتر شده؟ (306993)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۱:۰۶
هزار رحمت به شما یادتان می آد صدا و سیما می رفت این روستاها می گفت چطور صاحب این بوقلمون و بزغاله ها شده اید؟ مردم هم می گفتند با پول یارانه.صدا وسیما همش ساخت طویله با پول یارانه را توی روستا را نشون می داد. (307002)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۱۸
دولت تدبیر ما "بصیرت بصیرت" ... . (307012)
یس- مازندران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۳:۴۱
جای بسی تأسف است که این گروههای بی منطق بدون هیچ واهمه ایی هر ساله به چنین اقداماتی دست می زنند و متأسفانه از سوی عوامل قانونی( اطلاعاتی و قضایی) عکس العمل مناسبی در جلوگیری از این رویه هتک حرمتی برای نظام در جهان را در پیش نمی گیرند .علاوه بر این اگر این افراد خودسر که شعور این را ندارند که چنین حرکاتی وهن نظام و... است و باعث به خطر افتادن امنیت کشور در این برهه خاص می باشد آیا مسئولان امنیت هم از این اقدامات به عنوان ضد امنیت به خبرند .... (306841)
قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۶:۱۵
مگر مملکت اسلامی قانون ندارد چرا یک عده محدود به همه جا سرک می کشند و به زعم خود جنجال به پا می کنند و خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست می کنند این عده حتی سخن مقام معظم رهبری را نیز نادیده می گیرند و بر خلاف توصیه های ایشان، به شخصیت های برجسته نظام توهین می کنند. و کسی هم جلودار این ها نیست. ؟آی مسولین ذیربط ، سکوت تا کی؟ (306847)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۴۲
منم همین سوال را دارم چرا یک عده به رییس جمهور توهین می کنند اما کسی جلو دارشون نیست (306960)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۶:۲۷
انگار 2طرف آماده برای زورآزمایی آمده بودند و نه برای بزرگداشت (306849)
دلواپس اسلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۶:۵۸
اینهابه حرف مقام معظم رهبری هم گوش نمیدهندمعلوم نیست ازکجاخط وپول میگیرند.
خداازشون نگذره
خدانسلشون رابزنه
واگذارشون کردیم به خدا (306850)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۲۱
اینها یک جریان انحرافی اند که از اعتماد نابجای برخی نهایت سوء استفاده را سالهاست کرده ، غول بی شاخ و دمی شده اند که تمامی ریشه ارزشها ی اعتقادی اجتماعی اخلاقی ما را نشانه گرفته اند.
بوی اسرائیل به مشام می رسد (307013)
پرهيزكار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۷:۲۲
سلام جان،بايدهمه چيزراشنيد وعقل راقاضي كرد.كساني كه درتصويرخبر شماجلونشسته وشعارميدهند،نوشته هاى چاپ شده ازقبل آماده شده اى دارندبا مضمون " دلواپس آگاه باش روحاني تنها نيست"حالا معلوم ميشه اتاق فكر اغتشاش كجابوده.بالاخره بايد يه جورى انتقام ناكامي هارو گرفت؟؟ (306852)
امیر کرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۷:۵۴
درود بر روحانی یه کبیر
رای ام که هیچ جانم رو برات می دم. (306856)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۷:۵۷
یه پیرمردی گفت، مزه پول و قدرت که بره زیر دندون آدمهای بی ظرفیت و لمپن، دیگه نمیتونم ازش دست بکشند، اگه از دست بدهند به هر قیمتی شده تلاش میکنند که دوباره به دست بیاورند، حتی به قیمت فروش خودشان. (306857)
جواد مخملباف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۰۰
اینان چند سال پیش هم، زودتر از ساعت شروع سخنرانی اقا سید حسن و قبل از باز شدن درب حرم، چند ردیف اول محل سخنرانی را، تصرف عدوانی کرده بودند..انچه معلومه این مهم است ک اراد ه ای جهت برخورد نیست، و همه هم میدونند ک انها و صحنه گردانانشان، هیچ سنخیت رفتاری و اخلاقی و فکری با حضرت امام ندارند.. ب هر حال هر جا قدرت، پول و ...باشه فساد هم باش میاد..اگر نتیجه جلسات بصیرت افزایی! این رفتارهاست، همان بهتر ک مارا بی بصیرت بخوانند. (306858)
مربی تاریخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۰۸
تکرارتاریخ اسلام خوارج هم شعارهای تند سردادند وتمام اتفاقات تلخ خلافت اموی وپیدایش داعش مولود این گروه افراطی است ..... (306859)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۰۹
اين جمع إخلال گر تا كي مي خواهند به اين حركات مذبوحانه خود آدامه دهند ودولت هم هيچ أقدام جدي انجام ندهد ، مردم نياز به آرامش دارند ، هشت سال بيت المال را حيف وميل كرديد و كشور را به هم ريختيد ،بس نيست ؟؟ (306860)
سعید
United States
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۲۱
اینها نمیدونن بااین کارها باعث افزایش محبوبیت آقای روحانی میشن با کار این عده معدود در برهم زدن جلسات سخنرانی کمی تامل نشون میده که چقدر اعتدال نیازامروزجامعه مااست پس درودبراعتدال (306861)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۳۴
وقتي كه جنگ نبودُ مغز ها زير بمب باران بود
مثل اين دسته از دلواپسان نميدونم چرا وقتي دلار هر روز گرون ميشد اينا ساكت بودند وقتي ابروي ايران با حرف هاي ممه و لولو و ... برده ميشد اين ساكت بودن نميدونم چرا وقتي يه سري هاله نور ميديدن اينا ساكت بودن به نظرم قشنگ نيست كه بگيم خدا نسلشون رو بزنه چون متاسفانه اينا هموطنمون هم هستن از حدا يخوايم اينارو هدايت كنه. (306862)
هموطن
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۳
دوستان کورکورانه طرفداری نکنید وتقصیرها را گردن این دولت و آن دولت نیندازید ،همانکاری که دولت های قبلی کردند،لطفا به جای شعار دادن و تخریب کار کنید ،مردم گول قولها و وعده های دروغین را نخواهند خورد. تاریخ گواه این حرف است، هرکس وعده دروغ داد در جوار تاریخ رو سیاه شد. (306940)
بنده خدا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۳۹
اینها یک سری آدم های بدبخت هستند که باید مورد ترحم واقع شوند. در هر دوره تاریخ این اشخاص هستند که بازیگر دیگرانند (306863)
حقیقت
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۴۰
کسانی مثل سردار سلیمانی بی ادعا و جان بر کف اون طرف مرز با دشمنانی خطرناکی مانند داعش مبارزه میکنند کسانی هم مثل این گروه شجاعتشون فقط برهم زدن ارامش و اتحاد میان گروههای خودی میباشد (306864)
ایران فراموش شده
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۸:۵۶
آن چیزی که فراموش شده ملت است (306865)
پاکدست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۰۵
بایدبه اینها گفت آبوبریزین اونجاکه می سوزو. (306871)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۱۷
دلواپسان می خواهند توافق هسته ای به اسم دولت روحانی واصلاح طلبان نباشد یا اینکه منافعشان ایجاب می کند که کشور در تحریم باشد ؟ (306874)
ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۴۱
آفرین این ها نمی خواهند این موفقیت به نام دولت آقای روحانی ثبت بشه. (306878)
امید کیانفر
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۴۲
بیخود اصلاح طلبان رو به روحانی گره نزن حزب باد (306879)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۴۶
روحانی تا آخر کنارت هستم و می خواهم بگویم دلواپس بدان روحانی تنها نیست .دوباره بهش رای خواهیم داد و تنهایش نخواهیم گذاشت. (306880)
شسی
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۷
همه می دونن توافقات هسته و پلمپ تاسیسات کار اصلاح طلبان و دولت روحانیه ای چه حرفیه می زنی نوش جونشون (306914)
گگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۴۱
شماچه دید گاه منحرفی دارید ؟ کدام توافق ؟ (306933)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۱۴
هردو . (306987)
دلواپس شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۱۷
راست میگی اونا اینقدر حالیشون نبود که با یونیفرم خاص نیاند و شعار ندند!!!
و اصلا فکرشو نمی کردند که شما از قبل شعارهایی رو نوشته بودید و برای پاسخگویی به شعارهای احتمالی شون آماده کردید.
واقعا زیرکید!!!
مارو دست کی ها سپردن (306875)
مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۹:۲۸
چیزی که معلومه دو طرف آماده بودن. خوبه دیگه از این به بعد هرکی بودجه فرهنگی تو دستشو میده به یه سری آدم واسش شعار بدن.اینم یه جور مزدور سازیه (306876)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۰۳
کاش به قول زیباکلام دولت روحانی کمی جنم ازخودنشان میداد تانگران برگشتن افراطیون نباشیم.کااااااااااااااااااش (306885)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۰۷
عکس این اجیر شده ها را منتشر کنید تا مردم اینها را بشناسند خیلی از اینها متاسفانه بنام بسیج اقدام به این کارها میکننددر حالی که اکثریت مطلق بسیجیان واقعی و جبهه رفته و جانبازان و آزادگان خانواده های شهدا و.. با جان و دل حامی دکتر روحانی هستند و از این حرکتهای مذبوحانه و فرصتطلبانه متنفرند (306886)
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۱۳
دلواپس دلواپسانیم (306887)
سوشیانس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۱۴
قالوا سلاما، به هیچ وجه نباید با افراد جاهل اندر احمق و بی شعور برخورد تندی شود چرا که اسلام امام منتظر ولی کائنات و جهان هستی بر افواه چیره می گردد نه بر ابدان وظاهر پرستی، سعه وجودی این افراد باید تقویت شود البته با بیانی راسخ امیددارم نام مقدس خمینی توسط این حمقاء مورد اهانت واقع نگردد چراکه در طی هشت سال دولت سابق چنین شد و یقین دارم هشت سال خونین برای امام منتظر بود و آقایان آماده پاسخ گوئی به زودی خواهند بود اینکه چه اتفاقاتی در انتخابات 84 و 88 افتاد حتما با دید نه تنها بصیر بلکه خبیر او (306888)
مشنگ خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۱۷
اینا هنوز باور ندارن که رئیس جمهور اوس محمود نیست مثل کبک سرشونو کردن توی برف متوجه بیرون نیستند اخه جلسات هیئت وزیران اوس محمود همیشه برگزار میشه (306889)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۰:۴۶
آقا بايد رو كلمه خود جوش گير داد ، من در صدا و سيما ميبينم ميلياردها تومان بر عليه دولت از بيت المال براى برنامه هاى ضد روحانى سرمايه گذارى ميكنند و ميگن خود جوش است (306893)
============
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۰۶
اگر مردم بخواهند اینها را میتوانند ساکت کننداین دلواپسان رااا (306896)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۰۷
هر وفت شلوغی .اهانت این جمع به بزرگان نظام بیشتر میشود بدانید که یک اقدام خوب وموثر از سمت رئیس جمهور یا اصلاح طلب ها انجام شده واین ها از شدت ....سوزی این کارها را می کنند.زنده باد اصلاحات و رهبر آن !!!!! (306897)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۱۳
این بیچاره ها باید 6 بار دیگر سخنرانی روحانی را در مرقد امام تحمل کنند. (306900)
سرباز رهبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۲۹
شتر بیند در خواب پنبه دانه....... (307014)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۲۵
آب رو بریز جایی که میسوزد. . (306904)
حسین
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۲۷
باید اختیارات نیروی انتظامی به دولت واگذار شود تا دولت بتونه وظایف خود را بخوبی انجام بده... (306905)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۳۰
من خودم یک اصلاح طلبم چرا دروغ میگید از شبکه خبر پخش شد وقتی روحانی حرف میزد مردم شعار مرگ بر منافق را شروع کردند (306906)
پورامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۳۳
به امید روزی که اینگونه اتفاقات در سخنرانیها دیگر تکرار نشه واحترام سخنرانان رعایت بشه (306907)
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۳۴
اگه این عده از اصلاح طلبان بودند تا حالا برای هرکدومشون به جرم اختلال در امنیت ملی چند سال زندان بریده بودند (306908)
نازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۳۴
فدای میهنم و ریس جمهور عزیزم درود بر ایران آزاد. (306909)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۴
ببخشید چطور اونها شدند یه عده قلیل ولی این چند نفری که پلاکارد دستشون گرفتند شدند کل مردم. اگه قلیل بودند چطور باعث عصبی شدن مرد 5درصدی شدند. (306911)
از سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۱:۵۹
این گروه جهالت پیشه از کجا و کدام نهادها حمایت میشوند ریشه ها را بخشکانید شاخه ها هم میخشکند.
کشور اگر دو دستگی دارد مرهون تلاشهای این تندروهاست (306919)
حسن
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۰۱
از این تعداد کم این همه ترسیدید
نکنه زیاد بودن
راستشو بگو بهار (306920)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۰۳
گروه فشار از جانب چه کسی هرج و مرج ایجاد می کند که کسی توان دستگیری انان را ندارند!۱۱۱؟؟ (306921)
بنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۱۴
امیر المومنین از 2قشر ضربه خوردن:افراطیون و دلواپسان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (306922)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۲۳
خدا نااهلان را هدایت کند قدر کشور با امنیت را بدانید گول حرف های انسانهای سبک مغز را نخورید دکتر روحانی کارش را بلد است (306925)
بهارنیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۲۸
اینجا حتی تو عکس هم مشخصه کی اقلیته و انگشت شمار... بهار جان خیلی ضایعه عکسات ... حامیان روحانی اندک هستند که ههههههههه (306927)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۴۶
دلواپسان بدانند كه روحاني هنوز انقدر تنها نشده كه به يكتازي هاي خودشون ادامه بدن (306936)
مهسا
United States
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۱
خود کرده را تدبیر نیست.... (306938)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۱
کی به اینا انقدقدرت داده که به رئیس جمهور مملکت توهین کنن بهتر نیست تو حلق اینا هم سرب داغ بریزن؟؟؟؟؟؟/ (306939)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۹
بشینم تو خونه فقط نظر بدیم و روحانی را بین دلواپسان بی انصاف تنها گذاشتیم. (306941)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۳:۰۵
دوقطبی روحانی وضدروحانی وحدت کشوررابهم می زند.دراین شرایط خاص منطقه که اساس کار دشمن تفرقه در امت های اسلامیست به کوچکترین نماد که بوی نفاق وتفرقه می دهد نباید اجازه ظهور داد.هرچند که ملت ما هوشیار وبیداراست. (306944)
اعتدال
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۳:۰۵
روحانی به شما افتخار می کنم
اجازه نمی دهیم روحانی تنها بماند (306945)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۰۰
خدایا این افراطی ها کی می خواهند سر عقل بیایند هدف ان ها این است که نگذارند اب خوش از گلوی مردم پایین برود واعتدال وارامش را احساس کنند اما تیرشان به سنگ خواهد خورد (306947)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۰۶
آخه این چه بی قانونیه که هر کس هر کار دلش میخواهد میکند، قانون و قانونمداری کجا رفته ، آقایون قانون و قانونمداری مجری و انجامنده نیرومند میخواهد. در برابر بی قانونی نباید خاموش بود. (306953)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۱
اين موضوع همون ادامه فعاليتهاي شيراز است. همچنين مشهد . متاسفانه اين مسير به سمتي ميرود كه رويايي و تقابل را شديد خواهد كرد. در اين ميان تو دعني ملت بسيار سنگين و پرهزينه خواهد بود. كاسبان جنگ و تحريم بهتره نسبت به اين موضوع بيشتر تامل بكنند كه اين رويارويي به نظرم زياد دور نيست (306961)
محمد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۶
خواستید چند بار دیگه بگید "این استاد برجسته حوزه"
این خبر رسانی بود یا پاچه خواری آقای غرویان؟ یه عده که کاسبیشون به خطر افتاده دارن دست و پا میزنن و از هر فرصتی هم استفاده میکنن (306962)
حسن باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۵:۰۴
از همنجایی که داعشی ها خط گرفتند اینان نیز از جایی خط میگیرند (306963)
وحید
United States
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۶:۰۰
چقدر من ساده لوح هستم (306969)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۶:۰۳
مگر امنیت مراسم را سپاه به عهده نداشت؟! (306970)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۶:۴۳
واقعا باعث تاسف هستش که عده ای هر کاری میخواهن انجام میدن اما هیچ کس به اونها کاری نداره اما اقای روحانی ما از شما حمایت میکنیم
زنده باد اصلاحات و رهبر اصلاحات (306974)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۳
دیگه نفس های اخرشونه,مردم اینارو خوب شناختن,بنده خداها نمیدونن انتخابات مجلسم تو راهه (306977)
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۷:۱۴
باحرفت موافقم اگر در دولت احمدی نژاد اتفاق میافتاد حمایتم میکردند (306978)
ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۷:۴۸
آدم دلش نمیادبه اینها بگوید دشمن ایران واسلام هستند ، اما متاسفانه عمل شان دقیقا عمل دشمنان ایران واسلام است . دشمن نمی خواهد درایران آرامش باشد ، برای اینکه در آرامش است که ترقی ،توسعه وپیشرفت درتمام زمینه ها به دست می آید. جوانان فریب حورده باید به حود بیایند واستقلال رای داشته باشند واززیر سلطه القاآت افکار منحرف خودرا خلاص کنند.به امید آن روز. (306983)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۱۳
وزارت کشور و نیروی انتظامی باید با هماهنگی هم این افراد خودسر و تندرو رو سرجای خودشون بنشونن .
تا کی بی نظمی و بی احترامی به قانون و شخصیت های این نظام .
دیروز مطهری . امروز روحانی . فردا ...
باید در چهارچوب قانون با این افراد برخورد بشه که دیگه نتونن هیچ سخرانی یا همایشی رو لغو کنن یا اونو متشنج کنن . (306986)
حقوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۲۲
پایه این افراد از 14 اسفند 1359 در سخنرانی رییس جمهور وقت ریخته شده باین آساانی که فکر میکنید جمع شدنی نیست (306988)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۲۶
باید محکم جلوی این افراد واکنش نشون بدن که دیگه جرات نکنن ،حالا که همه دنیا روی اوضاع داخلی ما زوم اند، کشور رو به هم ریخته و آشفته نشون بدن (306989)
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۳۹
آقای روحانی منتخب مردم و مورد حمایت ماست ، این ضعف نظام و نیروهای امنیتی مدعیست که با این جماعت بی منطق برخورد نمی کنند . (306990)
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۸:۵۹
بهار نیوز جان آیا دلواپس بودن برای آبروی مملکت بده که این همه در بوغ و کرنا می کنید و دو دسته گی در کشور به وجود میارید افراطیون داعشی ها هستند که فراموششان کرده اید البته اگه یه روز حمله کنند تا آن سوی دنیا فرار می کنید بهتره به فکر یک دلی باشید و وحدت کلمه نه اینکه به منتفدین ایراد کنید (306992)
حمید
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۹:۴۴
اینها همه بازی است برای سرگرم کردن ومنحرف کردن ذهن ما وشماها.اصلاح طلب واصولگرا یکی هستندوهمه کاسب و نانشان توروغن است. (306995)
شوخی نکن حمید!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۳۶
زندان و حصر و تبعید اصلاح طلبان همه بازیست!!! لابد باید چسبید به امثال رضا پهلوی و مریم رجوی و...!!! (307015)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۰:۴۴
والا سال 88 که به این کار میگفتن فتنه .... الان شاید اسمش عوض شده . (307001)
مسعود اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۲:۴۱
اعتراض خوبه ولی مودبانه و حق اعتراض برای همه گرایشها (307003)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۲۳:۵۹
دلواپسی که بد نیست؟ روحانی هم دلواپسه که نکنه 100 روزی که قول داده بود تمام بشه و نتونه مشکلات را حل کنه! البته هنوز 720 روز مونده 100 روز تموم بشه!!! (307019)