به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۸۰۳۷۰

خیز ساعت سازهای سوئیسی برای مقابله با اپل

گروه فناوری: به منظور رقابت با اپل واچ در سوئیس که منزلگاه برندهای شناخته شده ای همچون رولکس و پاتک فیلیپ محسوب می شود، فروشگاه های ساعت طی هفته های پیش رو با طیف وسیع و کاملا جدیدی از ساعت های هوشمند پر خواهند شد.
خیز ساعت سازهای سوئیسی برای مقابله با اپل
شرکت مون بلان اخیرا "e-Strap" را به نمایش گذاشته است که می تواند یک ساعت مچی را به محصولی برای دریافت ایمیل و کنترل لیست پخش موسیقی مبدل کند.
این دستگاه که به بند ساعت متصل می شود در اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. مون بلان e-Strap با ساعت های برند تایم واکر همراهی خواهد شد و امکان ردیابی فعالیت های فیزیکی را به کاربر می دهد. اپل واچ از بیست و ششم ژوئن وارد بازار سوئیس خواهد شد و تولیدکنندگان مطرح ساعت در این کشور برای افزودن کارکردهای الکتریکی به محصولات خود و رقابت با این محصول جدید اپل در تلاش هستند. "المار ماک"، یکی از مخترعان سواچ طی مصاحبه ای در ماه مارس اعلام کرده بود که اپل واچ با فروش بالای خود ممکن است یک "عصر یخبندان" را برای صنعت ساعت سازی سوئیس ایجاد کند.

فردریک کنستانت یکی دیگر از نام های شناخته در صنعت ساعت سازی است که ساعت هوشمند خود را از هفته آینده در آمریکا و سوئیس روانه بازار می کند. از سوی دیگر، "افرایم گرینبرگ"، رئیس و مدیر عامل گروه مووادو، نیز از برنامه های این شرکت برای معرفی فناوری پوشیدنی خبر داده است.

سواچ در نظر دارد فروش ساعت هوشمند خود را از ژوییه یا آگوست سال جاری میلادی آغاز کند و گروه LVMH موئه هنسی لویی ویتون نیز یک ساعت هوشمند با برند تگ هویر و با برچسب قیمت هنگفت 1,400 دلار را در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

مرجع : بازارخبر