به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۸۰۶۸۸

قفل در را با اُلا هوشمندانه باز کنید!

گروه فناوری: قفل در هوشمند اُلا با استفاده از حسگر اثر انگشت داخلی خود به شما اجازه می دهد تا قفل در را به راحتی و با استفاده از اثر انگشت باز کنید.
قفل در را با اُلا هوشمندانه باز کنید!
اُلا، قفل هوشمند پیشرفته ای است که بی نیاز از کلید و تلفن هوشمند امکان باز کردن قفل در را فراهم می کند. این قفل هوشمند به فناوری بلوتوث نیز مجهز شده است.
اُلا با روکشی از آلیاژ روی/ آلیاژ آلومینیوم دارای طراحی کمینه گرا و چشمگیر است. حسگر اثر انگشت به کار گرفته شده در این قفل هوشمند از سیگنال فرکانس رادیویی برای اسکن الگوی زیر سطح پوست به منظور افزایش هرچه بیشتر امنیت در استفاده می کند. در همین حال، به راحتی و بی نیاز از کلید یا تلفن هوشمند با قرار دادن انگشت خود روی حسگر می توانید قفل در را باز کنید.

افزون بر این، قفل هوشمند اُلا به فناوری بلوتوث 4.0 مجهز شده و از یک اپلیکیشن اختصاصی استفاده می کند. بر همین اساس، کاربر می تواند دسترسی برای باز کردن قفل در را بین اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارد. اُلا نیروی مورد نیاز خود را از چهار باتری AA و چهار باتری AAA تامین می کند که در مجموع عمر باتری هفت ساله را ارائه می کنند.

همچنین یک درگاه یواس‌بی امکان تامین نیرو از یک باتری خارجی برای موقعیت های اضطراری را فراهم می کند. تیم اُلا برای تامین مالی پروژه خود کمپینی را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده اند و پیش فروش این قفل هوشمند به قیمت 159 دلار صورت می گیرد.





مرجع : چاپارک