به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۸۰۸۳۲

فریدون آسرایی: انقدر مرا تشويق نکنيد

گروه فرهنگی: فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه ترین کنسرت خود که با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، قطعه هایی از آثار منتخبش را برای علاقه مندان اجرا کرد.
فریدون آسرایی: انقدر مرا تشويق نکنيد
قطعه «عشق یعنی ...» اولین اثری بود که بدون هیچ معطلی در ابتدای کنسرت برای علاقه مندان اجرا شد. وی بعد از اجرای این قطعه خطاب به تماشاگران گفت: خدا را شکر می کنم که بار دیگر فرصتی پدید آمد تا در کنار شما طرفداران عزیز باشم و امیدوارم خدا این نعمت بزرگ را از من نگیرد. الهی همیشه شاد باشید که شادی حق شماست. فریدون آسرایی در مواجه شدن با تشویق حاضران با خنده گفت: من شانس آوردم لس آنجلس را ول کردم و به ایران آمدم، البته من کانادا بودم. او بعد از اجرای قطعات «افسون» و «ببخشید» که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران حاضر در سالن مواجه شده بود، باز هم توضیح داد: لطفا من را زیاد تشویق نکنید، چون یک وقت لوس می شوم و خودم را می گیرم، البته شما می دانید که خواننده ها را نمی شود زیاد لوس کرد چون جنبه ندارند.

با اتمام قطعه گیلگی که از قطعات فولکلوریک منطقه گیلان انتخاب شده بود، آسرایی از حاضران خواست تا آماده شدن گروه نوازندگان، قطعه بعدی را با او تمرین کنند و تمرین اینگونه آغاز شد: «فاصله ها ... فاصله ها ... اونو به من برسونید» و جمعیت حاضر در سالن بدون همراهی نوازندگان بخش ابتدایی این آهنگ را برای حاضران اجرا کردند. پس از پایان قطعه «فاصله ها» آسرایی با خرید نمادین یک عروسک از مجموعه عروسک های خیریه موسسه محک، حاضران را دعوت به انجام این عمل خیر و کمک به کودکان سرطانی کرد. وی گفت: این افتخار نصیب من شد که بتوانم سهم کوچکی در این امر خیر داشته باشم.

قطعات «هنوز هم همونیم»، «پشیمونی»، «هنوز چشمای تو» با تکنوازی پیانو فریدون آسرایی، یک قطعه جنوبی بی کلام، «یاد تو می افتم» و «عشق یعنی» آثار دیگری بودند که در این بخش از کنسرت اجرا شدند. ضمن اینکه در بخش پایانی نیز آهنگ پرطرفدار «آهای خوشگل عاشق» برای مخاطبان اجرا شد.
مرجع : مهر