به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۸۱۲۲۶
بهداد سلیمی:

طلای جهان را از روس‌ها پس می‌گیرم

گروه ورزشی: قهرمان المپیک لندن تلاش می‌کند با زدن بهترین وزنه‌ها مدال طلای جهان را از روس‌ها پس بگیرد.
طلای جهان را از روس‌ها پس می‌گیرم
بهداد سلیمی درباره وضعیت تمرینی خود و نارضایتی که نسبت به اردوی پایگاه نوژه همدان داشت، بیان کرد: حقیقتا در ابتدا شرایط تمرین خوب نبود اما با کارهایی که مسئولان اردو انجام دادند شرایط بهتر شد و در حال حاضر وضعیت خوب است. شرایط تمرین خودم نیز با توجه به فشارهایی که هست، بد نیست و تمرینات خوبی را انجام می‌دهم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات جهانی بهترین وزنه‌ها را بزنم و طلای جهان را از روس‌ها پس بگیرم.

وی با اشاره به انگیزه زیادی که از تمرینات دارد،‌ گفت: سعی می‌کنم تمام انرژی و توانم را بگذارم و کم‌کاری نکنم. قبلا هم همین‌طور بوده و به بهترین شکل تمرین می‌کنم تا زمانی که برای تمرین می‌گذارم نتیجه‌اش را به خوبی به دست آورم. برای رسیدن به مدال طلا تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنم و همیشه به همین شکل بوده و خواهد بود. سلیمی درباره تغییرات در کادرفنی و انتظاری که از تیم ملی برای داشتن عملکرد خوب در در جهانی آمریکا وجود دارد،‌ تصریح کرد: حسین توکلی حقش بود که به اینجا برسد و سرمربی تیم ملی شود. او شایستگی توانایی و علاقه‌مندی به کارش دارد. امیدوارم همکاری خوبی با هم داشته باشیم. در مورد تیم ملی نیز احساس می‌کنم عملکرد خوبی در جهانی امریکا شاهد خواهیم بود. در حال حاضر تیم یک دستی داریم و با نفراتی مانند سهراب مرادی، رسول تقیان که بعدا اضافه می‌شوند یک تیم‌ عالی در جهانی آمریکا خواهیم بود.

قهرمان المپیک با اشاره به جذب اسپانسر، گفت: شرکت کاله به مدت یک سال حامی مالی من است. ما در مسابقات پیشرو و در تبلیغات محیطی با یکدیگر همکاری می‌کنیم. این اتفاق روحیه‌ام را چند برابر می‌کند. وی در پاسخ به این پرسش که نباید این اتفاق یعنی جذب اسپانسر زودتر اتفاق می‌افتاد؟ تصریح کرد: بعد از المپیک خیلی‌ها پیشنهاد دادند اما فضای فدراسیون را برای همکاری مناسب ندیدند و همکاری انجام نشد اما اکنون با وجود آقای مرادی این فضا را سالم و مناسب‌تر دیدند و ان‌شاءالله اسپانسرهای بیشتری به وزنه‌برداری وارد شوند.
مرجع : ایسنا