به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۸۱۳۳۷

حداديان: امروز جيب مردم ايران پر است

گروه سياسي: يك مداح اهل بیت گفت: امروز جیب مردم خالی نیست بلکه پر است اما از عکس شهید احمدی‌روشن و وصیت‌نامه شهدا گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس است.
حداديان: امروز جيب مردم ايران پر است
به گزارش تسنیم، سعید حدادیان، گفت: وقتی که امام حسین علیه‌السلام در صحرای کربلا در بین دشمن غریب و تنها ماند و ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی سرداد بدن‌های مبارک شهدای کربلا تکان خورد به نشانه اینکه به ندای امام حسین علیه‌السلام لبیک بگویند. مداح و ذاکر برجسته خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام در ادامه با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس از مرتبه و جایگاه بالایی برخوردارند اظهار کرد: شهدای غواص امروز به ندای امام خود لبیک گفته‌اند و به خاطر همین امر در بین ما حضور پیداکرده‌اند.

وی بازگشت شهدای غواص عملیات کربلای 5 در این برهه از زمان را اتفاقی معنادار دانست و گفت: رجعت شهدای غواص لبیک به ندای رهبر انقلاب است. حدادیان اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری صحبت کردند بدن این شهدای عزیز و بلند مرتبه به نشانه لبیک به ندای رهبری به تغزل درآمد. مداح و ذاکر برجسته خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام اظهار کرد: همه مسئولین کشور بدانند امروز جیب مردم خالی نیست بلکه پر است از عکس شهید احمدی روشن و وصیت‌نامه شهدا گران‌قدر 8 سال دفاع مقدس است.