به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۸۱۶۳۶
صدمین بازی مسی برای تیم ملی آرژانتین

پیروزی خفیف آرژانتین مقابل جامائیکا

گروه ورزشي: آرژانتین در آخرین دیدارش در مرحله گروهی کوپا آمریکا موفق شد 1-0 جامائیکا را شکست دهد تا با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کند.
پیروزی خفیف آرژانتین مقابل جامائیکا
به گزارش "ورزش سه"، در روزی که مسی برای صدمین بار پیراهن آلبی سلسته را بر تن می‌کرد، آبی و سپیدپوشان موفق شدند با تک گل گونزالو هیگواین، پیروز میدان شوند و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند. جامائیکا که پیش از این مسابقه نیز تکلیف حذف شدنش از جام مشخص شده بود، نسبت به دیدارهای پیشین خود، تغییراتی در ترکیب ایجاد کرده بود. در همان اوایل بازی بود که آرژانتین به گل رسید. پاس خوب دی‌ماریا و ضربه دقیق هیگواین باعث شد تا آلبی سلسته در همان دقایق ابتدایی پیش بیفتد.
در ادامه هیگواین باز هم فرصت داشت که گلزنی کند ولی یک موقعیت عالی را از دست داد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد. در نیمه دوم نیز آرژانتین موقعیت زیادی داشت و در مجموع، عملکرد خوبی از شاگردان تاتا مارتینو در این دیدار به ثبت رسید تا در پایان، با همان نتیجه 1-0 پیروز میدان شوند. بدین ترتیب، آرژانتین با 7 امتیاز، پاراگوئه با 5 و اروگوئه با 4 امتیاز، راهی دور بعد رقابت ها شدند.

صدمین بازی مسی برای تیم ملی آرژانتین

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، امشب در دیدار مقابل جامائیکا صدمین بازی ملی اش را برای آلبی ‏سلسته انجام می دهد.‏ مسی اولین بازی اش برای آرژانتین را در سال 2005، در پیروزی 2-1 مقابل ‏مجارستان انجام داد؛ هرچند او در آن دیدار، تنها 2 دقیقه بعد از ورود به زمین، از بازی اخراج شد.‏ اولین گل او برای آرژانتین، در شکست 3-2 در دیدار دوستانه مقابل کرواسی در مارس 2006 بود. مسی ‏تاکنون در سه جام جهانی به میدان رفت و در 15 دیدار، 9 گل به ثمر رساند؛ ضمن اینکه در جام جهانی ‏قبلی، تیمش را تا دیدار نهایی پیش برد.‏ او در حال حاضر، با 46 گل، با اختلاف 10 گل نسبت به گابریل باتیستوتا، دومین گلزن برتر تیم ملی ‏آرژانتین است. مسی بعد از خاویر زانتی (145)، روبرتو آیالا (115)، خاویر ماسکرانو (114) و دیگو ‏سیمئونه (106)، پنجمین بازیکنی است که با پیراهن تیم ملی آرژانتین به مرز 100 بازی ملی می رسد.‏