به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۸۲۱۰۴

نجاتي: سرانجام نتوانستم خودم را قانع كنم

گروه سياسي: در حالیکه سایت‌هاي نزديك به پايداري‌ها و افراطيون، با انتشار عکس هایی از محسن امین زاده، علی تاجرنیا و چند چهره اصلاح‌طلب دیگر نوشته که مجرمین فتنه در جلسه افطاری روحانی حضور داشتند، برخی چهره های اصلاح‌طلب از حضور در این جلسه خودداری کرده‌اند.

احمد پورنجاتی، نماینده سابق مجلس در صفحه فیسبوک خود نوشته است: "داستان مكرر هر ساله است؛ می‌دانم، عیب از من است كه حال و حوصله افطاری های رسمی و مقاماتی!‌ را ندارم. از صبح تا حالا با خودم كلنجار رفته ام كه:خوب نیست آدم دعوت رییس جمهور را برای دیدار و ضیافت افطار، نادیده بگیرد و امشب به جای حضور در «آنجا»، برود به افطاری دیگری كه میزبان آن، یك دوست و همكار بازنشسته است اما سرانجام نتوانستم خودم را قانع كنم. از همین جا، ضمن سپاس از جناب دكتر نهاوندیان، رییس دفتر محترم رییس‌جمهور كه كارت دعوت فرستاده بودند، از آقای دكتر روحانی نیز پوزش می‌خواهم". عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت خاتمی هم در زیر استاتوس احمد پورنجاتی نوشته است که او هم نتوانسته با خود کنار بیاید در این ضیافت افطاری شرکت کند.

در این جلسه الهه کولایی، کاظم جلالی و قدرت الله علیخانی چهره های اصلاح طلبی بودند که سخن گفتند و حداد عادل و اسدالله بادامچیان از اصولگرایان صحبت کرده اند.