به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۱
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۸۲۵۴۹
نقد برنامه‌های رمضان

«بابا پنجعلی» را می‌بینند غش می‌کنند!

گروه فرهنگی: پروین شمشکی - از تهیه‌کنندگان قدیمی تلویزیون - در ارزیابی‌اش از سریال‌های رمضانی امسال گفت: سریال «پایتخت» از سایر سریال‌های رمضانی از تنوع بیشتری برخوردار است.
«بابا پنجعلی» را می‌بینند غش می‌کنند!
این تهیه‌کننده ابتدا درباره سریال «پایتخت» اینگونه اظهار نظر کرد: من فکر می‌کنم سریال «پایتخت» از تنوع و جذابیت‌های بیشتری برخوردار است؛ البته شخصا تنها بخش کوتاهی از این مجموعه را فرصت کردم تماشا کنم اما مهم این است که اکثریت مردم آن را دوست دارند و خوششان می‌آید. از طرفی علاوه بر تنوع و جذابیتی که «پایتخت» دارد، خلق کاراکترهای شیرین و جذاب در کار است که مردم آنها را بیش از قصه دوست دارند؛ به عنوان مثال همین که مردم قیافه علیرضا خمسه را در نقش «بابا پنجعلی» می‌بینند از خنده غش می‌کنند و به نظرم همین برای بیننده کافی است.

وی سپس درباره‌ی سریال رمضانی «دردسرهای عظیم 2» بیان کرد: در سریال «دردسرهای عظیم 2» نسبت به سری قبل، انگار اتفاق خاصی نیفتاده است و فقط دست یک بچه‌ را گرفته‌اند و مدام به دنبال این می‌گردند که بچه مال کیست؟! به نظرم این مجموعه نسبت به سری اول محتوای کمتری دارد؛ البته شاید موضوع اینگونه ایجاب می‌کند که قصه را اینگونه کِش بدهند و این احتمال هم وجود دارد که در ادامه داستان بهتر شود ولی با روالی که داستان دارد، رغبت تماشا را برای بیننده کم می‌کند.

او همچنین به سریال‌های رمضانی تلویزیون و اهمیتی که این مجموعه‌های نمایشی در این ایام برای بینندگان دارند، اشاره کرد. شمشکی گفت: سریال‌های رمضانی بیشتر جنبه سرگرمی دارند و همین قدر که مردم را سرگرم می‌کنند کافی است. در این ایام روزه‌داران دوست دارند بعد از افطار برنامه‌های جالبی را دنبال کنند. این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: ناگفته نماند با وضعی که تلویزیون در حال حاضر دارد فکر می‌کنم در همین حد هم سریال‌هایش خوب بوده و امیدوارم بهتر هم بشود.
مرجع : ایسنا