کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزییات قراردادهای بازیکنان و مربیان

9 تير 1394 ساعت 17:37

گروه ورزشی: دریافتی کامل بازیکنان، مربیان واعضای تیم های حاضر درلیگ چهاردهم فوتبال ایران استخراج وطی آن مشخص شده است که 23 بازیکن و مربی بالای یک میلیارد تومان از باشگاه های خود دریافت کرده اند.


به گزارش ایرنا، هزینه های باشگاههای لیگ برتری فوتبال ایران ازسوی سازمان لیگ براساس اعلام باشگاهها استخراج شده است که طبق آن برخلاف اعلام برخی مسئولان فوتبال 23 نفر بالای یک میلیارد در فصل گذشته از باشگاه های خود دریافتی داشته اند.

مبلغ دقیق هزینه های انجام شده به شرح زیر می باشد.
قرارداد های بالا یک میلیارد تومان: 20 بازیکن و سه سرمربی
قرارداد های بین 800 میلیون تا 1 میلیارد: 25 بازیکن و یک سرمربی
قرارداد های بین 600 تا 800 میلیون تومان: 32 بازیکن، یک سرمربی و 2 مربی
قرارداد های بین 400 تا 600 میلیون تومان: 54 بازیکن و 2 سرمربی
قرارداد های بین 200 تا 400 میلیون تومان: 102 بازیکن و هفت سرمربی
قرارداد های زیر 200 میلیون تومان: 265 بازیکن، یک سرمربی، 64 مربی، 19 مدیر، یک آنالیزور و چهار مدیر رسانه.

یکی ازنکات قابل توجه این جدول رقابت ایران و هند برای کسب مقام آخر است. ایران در میزان هزینه در مقایسه با سایر لیگ های آسیا پیش از هند در جایگاه ماقبل آخر قراردارد.
پرسپولیس، استقلال تهران، فولاد خوزستان، راه آهن و نفت مسجد سلیمان تیم هایی بودند که نسبت به هزینه انجام شده عملکرد ضعیف تری در مقایسه با لیگ سیزدهم داشته اند.

درفصل چهاردهم 66 بازیکن از لیگ یک به لیگ برتر آمدند که تعداد زیادی از این بازیکنان توانستند عملکرد قابل توجهی داشته باشند.
همچنین گفته می شود مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به اختلاف کهنه با صدا و سیما در رابطه با حق پخش تلویزیونی به راهکار جدیدی رسیده اند.

بنابر این راهکار قراراست شرکت مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا وسیما در رابطه با حق پخش تلویزیونی ایجاد شود تا درآمدهای ناشی از تبلیغات دور زمین، تبلیغات پیش، بین و پس ازمسابقات زنده فوتبال، قبل، بین و پس از برنامه 90 و همچنین سایر برنامه های ورزشی که به فوتبال می پردازند بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما تقسیم کند. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان صدا وسیما قرار است روز شنبه هفته آینده در نشست مشترکی شرکت کنند.


کد مطلب: 82670

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/82670/جزییات-قراردادهای-بازیکنان-مربیان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir