به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۸۲۷۸۸

هوای تهران خنک می شود

گروه جامعه: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: حداکثر دمای تهران فردا به ۴۰ و جمعه به ۳۹ درجه می‌رسد.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: حداکثر دمای تهران فردا به ۴۰ و جمعه به ۳۹ درجه می‌رسد. احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز با نفوذ جریان های شمالی در استان های گیلان و مازندران ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود که این وضعیت روز پنج شنبه در استان گلستان نیز رخ خواهد داد. همچنین روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، به ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک پیش بینی می شود که به سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد، شمال اصفهان باد و گردوخاک رخ خواهد داد. همچنین هوای شهر تهران امروز صاف در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 41 درجه و کمینه آن 29 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز پنجشنبه 11 تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف در ارتفاعات افزایش ابر در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 40 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 29 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. هوای شهر تهران در روز جمعه نیز صاف در پاره ای نقاط وزش باد و در اوایل شب افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 28 درجه سانتیگراد می‌رسد.