به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۸۲۸۴۹

بلیند: زود است قول قهرمانی در یورو بدهم

گروه ورزشی: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال هلند اولین هدف خود را صعود به جام ملت‌های اروپا عنوان کرد.
بلیند: زود است قول قهرمانی در یورو بدهم
مسئولان فدراسیون فوتبال هلند پس از استعفای گاس هیدینک، دنی بلیند را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. هلند که شرایط خوبی برای صعود به یورو 2016 ندارد، در رده سوم گروه خود ایستاده است.

دنی بلیند پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید هلند گفت: به خوبی می‌دانم در چه شرایطی قرار داریم ولی این شرایط بحرانی نیست. از همین امروز باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران و به یورو 2016 صعود کنیم. این هدف نخست ماست. 4 بازی بسیار مهم پیش رو داریم و در صورتی که بتوانیم همه بازی هایمان را با برتری پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به یورو 2016 صعود کنیم.بلیند درباره قول قهرمانی درباره یورو 2016 گفت: فعلا فقط به صعود به یورو 2016 فکر می‌کنم و اصلا به این فکر نمی‌کنم که در این جام به چه عنوانی برسیم. زود است که بخواهم درباره قهرمانی در یورو قول بدهم. یک سال تا آغاز این رقابت‌ها فرصت داریم و تغییر و تحولات زیادی اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال هلند نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره انتصاب بلیند نوشت: خیلی خوشحال هستیم که به سرعت جانشین هیدینک را معرفی کردیم. قصد داشتیم که مربی هلندی داشته باشیم و به همین خاطر گزینه‌هایمان محدود شد.