به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۸۲۹۶۴

مادرید یورنته را نمی‌خواهد!

گروه ورزشی: باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد هیچ علاقه ای برای خرید فرناندو یورنته ندارد.
یکی از نشریه های اسپانیایی روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد رافائل بنیتس، سرمربی جدید رئال مادرید برای خرید فرناندو یورنته، مهاجم یوونتوس ابراز علاقه کرده و دوست دارد این بازیکن را در تابستان جاری به سانتیاگو برنابئو ببرد.

 سران باشگاه رئال مادرید اعلام کرده اند خبرهایی که در این زمینه منتشر شده است صحت ندارد و این تیم علاقه ای برای خرید یورنته ندارد. آنها همچنین اعلام کردند هیچ پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه برای خرید پل پوگبا، ستاره فرانسوی یووه و مارکو وراتی، بازیکن ایتالیایی پاری سن ژرمن نیز به این دو باشگاه فرستاده نشده است.

 فرناندو یورنته در بیشتر فصل گذشته نیمکت نشین آلوارو موراتای جوان در ترکیب یوونتوس شده بود. با اینکه او دو فصل پیش و زیر نظر آنتونیو کونته در بیشتر بازی ها به میدان می رفت و یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایتالیا بود اما زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری بیشتر روی نیمکت ذخیره ها قرار می گرفت. به همین خاطر شنیده شده است او دوست دارد به تیمی برود که شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشته باشد.

 ماه گذشته بود که باشگاه رئال مادرید از بندی که در قرارداد خاویر هرناندس، مهاجم مکزیکی منچستریونایتد که فصل گذشته را در رئال مادرید به شکل قرضی گذراند استفاده نکرد تا این بازیکن به اولدترافورد بازگردد. این مساله بدان معناست که بنیتس دوست دارد کریم بنزما همچنان به عنوان مهاجم مرکزی تیمش مورد استفاده قرار گیرد و هیچ علاقه ای هم برای آوردن مهاجم دیگری به سانتیاگو برنابئو ندارد.

 دیگر بازیکنانی که در خط حمله رئال مادرید بازی خواهند کرد، گرت بیل و کریستیانو رونالدو هستند. نشریه توتو اسپورت چندی پیش اعلام کرده بود سران یوونتوس، یورنته را به باشگاه میلان پیشنهاد کردند اما سران روسونری هم در پاسخ گفته بودند به دنبال بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به سن سیرو هستند و علاقه ای برای خرید یورنته ندارند.

 با توجه به این که یورنته قد بلندی دارد، توانایی او روی کارهای هوایی بسیار زیاد است. او در اتلتیک بیلبائو طی فصل 13-2012 نمایش خوبی داشت و سپس راهی تورین شد اما در این تیم زیاد مورد توجه آلگری قرار ندارد. با آمدن ماریو مانژوکیچ به یوونتوس، یورنته علاوه بر رقابت با موراتا، اکنون باید برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت یوونتوس با مانژوکیچ نیز بجنگد.