به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۸۳۷۳۴

گرت بیل: در رئال می‌مانم!

گروه ورزشی: ستاره ولزی رئال مادرید تاکید کرد که به دنبال جدایی از این تیم نیست. او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدف بزرگ خود در فصل آینده دانست.
گرت بیل: در رئال می‌مانم!
رئال مادرید در فصلی که گذشت نتایج بسیار بدی به دست آورد و هوادارن خود را ناامید کرد. این تیم با هدایت کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس خود نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و این باعث شد تا در نهایت این مربی ایتالیایی از کار برکنار شود.یکی از بازیکنان رئال مادرید که نتوانست انتظارات را برآورده کند و به شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت گرت بیل بود. این بازیکن گران قیمت ولزی از روزهای اوج خود به کلی به دور بود و شایعه های زیادی درباره جدایی او از کهکشانیها هم به گوش رسید اما او اصرار دارد که در رئال مادرید باقی بماند.

گرت بیل در صفحه اجتماعی خود در توییتر تاکید کرد که می خواهد در رئال مادرید باقی بماند و یک پیام بسیار مهم هم به هواداران تیمش داد. او نوشت: می خواهم در رئال مادرید باقی بمانم و به هدف بزرگ خود با این تیم در فصل آینده برسم. هدف بزرگ من قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است. یک بار این افتخار را تجربه کرده ام و می خواهم در یازدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سهم داشته باشم. این هدف بزرگ من برای فصل آینده است.تابستان خوبی را پشت سرگذاشته ام. تعطیلات بسیار خوبی بود. الان آماده ام تا تمرینات خود را با رئال مادرید شروع کنم. همه چیز برای کار کردن مهیا است.

رئال مادرید قرار است که نخستین اردوی آمادگی خود را در کشور استرالیا برگزار بکند و بازیکنان این تیم هفته آینده رسما تمرینات آمادگی خود را شروع خواهند کرد.