به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۸۳۷۸۷

تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

گروه عكس: رئیس‌جمهور در تقاطع میدان فلسطین و خیابان انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.
تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
 به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه و همراه با خیل گسترده مردم تهران، در مراسم باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرد. رئیس جمهور که در تقاطع میدان فلسطین و خیابان انقلاب به جمع راهپیمایان پیوست، در پاسخ به سوالی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قبل از هر چیز باید از ملت بزرگ ایران که دیشب تا صبح در مراسم‌ها و گردهمایی‌های باشکوه شب قدر را پاس داشتند و امروز در سراسر کشور در خیابان‌ها حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر روحانی اظهارداشت: در واقع روز قدس و این مراسم به معنای وفاداری به آرمان فلسطین و قدس عزیز و اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است. قطعا با وحدت و انسجام مسلمانها، مقاومت، ایستادگی، جهاد و فداکاری، مسلمانان به اهداف بلندشان و از جمله ملت فلسطین به هدف بزرگش خواهد رسید.

رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که شرایط امروز جوامع اسلامی چقدر ساخته دست صهیونیست‌ها است؟، اظهارداشت: امروز البته در بسیاری از کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه وجود دارد و تروریست‌ها شرایط را برای زندگی مردم سخت و دشوار می‌کنند و بی تردید پشتوانه این اختلافات، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز از یکی از مسیرهای نُه‌گانه راهپیمایی روز جهانی قـدس به جمع خیل عظیم راهپیمایان پیوست.