کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیپای: من را با رونالدو مقایسه نکنید

ایسنا , 20 تير 1394 ساعت 10:27

گروه ورزشی: خرید جدید منچستریونایتد می گوید دوست ندارد با کریستیانو رونالدو مقایسه شود. او دلیلش برای پیوستن به منچستریونایتد را کسب عناوین متعدد قهرمانی دانست.


ممفیس دیپای اولین خرید فصل منچستریونایتد در این فصل بود که تمرینات خودش را نیز با این تیم آغاز کرده است. او در آیندهوون عملکرد خوبی داشت و در تیم ملی هلند شاگرد فان خال بود. ممفیس دیپای درباره حضور در منچستریونایتد، گفت: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است. به اینجا آمده ام تا جام های متعددی را کسب کنم. ما کیفیت زیادی را در ترکیب تیم داریم و پتانسیل لازم برای کسب تمام جام های ممکن در تیم وجود دارد. برای بازی کردن برای منچستریونایتد و به ثمر رساندن گل برای این تیم هیجان زده هستم. یک مهاجم هستم و وظیفه دارم تا گل بزنم و پاس گل بدهم.

او درباره کار با فان خال، گفت: من با فان خال در جام جهانی کار کرده ام و فکر می کنم شما می توانستید مشاهده کنید که او از من چه انتظاری دارد. البته فعلا خیلی جوان هستم و هنوز باید چیزهای زیادی را یاد بگیرم. این به مربی بستگی دارد که مرا در کدام پست بازی دهد و من تمام وجودم را برای بازی در آن پست خواهم گذاشت. دیپای ادامه داد: نمی خواهم خودم را با بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو مقایسه کنم. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان در جهان است، اما من نمی خواهم زیاد صحبت کنم. می خواهم به پاهایم اجازه دهم تا به جای من صحبت کنند.

خرید جدید یونایتدها در پایان گفت: می دانم که دوران آسانی را نخواهم گذراند. بازیکنان یونایتد می گویند که لیگ برتر رقابت سختی است و بازی ها سرعت زیادی دارند. من در این هفته سه بار با تیم تمرین کردم و حتی از همین حالا می توانم تفاوت را احساس کنم. حضورم در منچستریونایتد یک ماجراجویی جدید است و من باید سطح خود را ارتقا بدهم. به سختی کار خواهم کرد و به مربی نشان خواهم داد که قادر به تحمل این فشار هستم.


کد مطلب: 83856

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/83856/دیپای-رونالدو-مقایسه-نکنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir