به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۸۴۰۰۴

دلم برای شخصیت‌های پایتخت تنگ می‌شود

گروه فرهنگي: امیرحسین رستمی از «پایتخت» به عنوان تنها سریال ماه رمضانی که دنبال می‌کند نام برد و افزود: کاراکترهای این سریال را دوست دارم، به آنها عادت کرده‌م و حتی دلم برایشان تنگ می‌شود.
دلم برای شخصیت‌های پایتخت تنگ می‌شود
این بازیگرا نظر خود را درباره سریال‌های‌ ماه رمضان اینچنین بیان کرد: تنها سریالی که به طور جدی دنبال می‌کنم، سریال محسن تنابنده - «پایتخت» - است. کاراکترهای این سریال را دوست دارم، به آنها عادت کرده‌ام و حتی دلم برایشان تنگ می‌شود. وی درباره ادامه‌دار شدن این سریال نظر کاملا مثبتی داشت و گفت، روند دنباله‌دار شدن این سریال به این صورت است که تلویزیون به این تیم اعتماد کرده و متقابلا محسن تنابنده عزیزم و دوستانش هم این اعتماد را به تلویزیون کردند و حاصل آن سریالی شده که مخاطبان فراوانی دارد.

رستمی در ادامه اضافه کرد: در اعتماد دو طرفه، بازی برنده برنده است و هر دو طرف در پایان سود خواهند برد. او که در سریال «دودکش» نقش بهروز را ایفا کرده است، صحبت‌های خود را با گلایه‌ای ادامه داد. رستمی تصریح کرد: ما منتظریم شاهد این اعتماد دو طرفه از طرف تلویزیون، با مجموعه «دودکش» هم باشیم. همانطور که «پایتخت» به چهار رسید، «دودکش» هم می‌توانست به سومین مرحله تولید برسد، اما این اتفاق نیفتاد. مجموعه‌ای که هم از لحاظ جذب مخاطب موثر عمل کرده بود و هم فرد خوشنامی چون آقای لطیفی را به عنوان تایید کننده سطح کیفی مناسب سریال، در کنار خود داشت.

او سپس گفت، اگر اعتماد در میان مدیران جدید وجود داشته باشد، روندهای این چنینی بسیار بهتر پیش خواهند رفت. امیرحسین رستمی که هم اینک مشغول بازی در سریال «شهرزاد» حسن فتحی برای پخش در شبکه نمایش خانگی است، فعالیت در شبکه نمایش خانگی را به هیچ وجه ریسک ندانست و علت این ادعای خود را حضور بهترین کارگردانان و هنرمندان در این بخش خصوصی مطرح کرد. بازیگر «شمس‌العماره» همچنین به این نکته اشاره کرد، اثری که خوب باشد دیده می‌شود و خوب هم دیده می‌شود، پس ما نگرانی بابت فعالیت در شبکه نمایش خانگی نداریم.

رستمی در ادامه صحبت‌هایش گفت: اما به صورت جدی باید بررسی شود تا علت این نقص یعنی کششی که در کارگردانان و هنرمندان درجه یک برای حضور در شبکه نمایش خانگی به وجود آمده، پیدا شود. بابک قصه «شهرزاد» در ادامه گفت‌وگو، با اشاره به نقش کاملا جدیدش در این سریال گفت، این کاراکتر از لحاظ شخصیت برای من بسیار تازگی دارد زیرا تاکنون تجربه کاراکتری جدی عاشقانه با این حجم را نداشتم. امیرحسین رستمی که با نقش «شکور» در «شمس‌العماره» به اکثر مخاطبان معرفی شد، تجربه سریال‌های تلویزیونی چون «شمس العماره»، در سریال های «نون و ریحون»، «مرد هزار چهره»، «دودکش»، «پژمان»، «وضعیت سفید»، «سه پنج دو» و «آخرین بازی» فعالیت داشت.
مرجع : ايسنا