به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۸۴۰۹۲
رضا یزدانی پس از مصدومیت:

سعی می‌کنم به تورنمنت لهستان برسم

گروه ورزشی: ملی‌پوش کشتی آزاد می‌گوید حضور در مسابقه‌های لهستان بستگی به وضعیت مصدومیتش دارد. البته خود او تصور نمی‌کند آسیب دیدگی‌اش جدی باشد.
سعی می‌کنم به تورنمنت لهستان برسم

رضا یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصدومیت خود بیان کرد: دو روز پیش در تمرین کشتی از ناحیه ساق پا آسیب دیدم اما فکر نمی‌کنم که جدی باشد و با چند روز استراحت به تمرینات خواهم رسید. البته پزشک از پایم ام آر آی گرفت و نتیجه‌اش را برای فدراسیون فرستاد که من از تشخیص پزشک اطلاعی ندارم و چیزی به من نگفته‌اند اما از شرایط پایم متوجه شدم دو سه هفته‌ای می‌توان این مصدومیت را جمع کرد.

 

یزدانی با اشاره به در پیش بودن تورنمنت لهستان گفت: تمام سعی خود را می‌کنم به تورنمنت لهستان برسم. تا چند روز مانده به مسابقه‌ها اگر بتوانم بر روی تشک بیایم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوم در غیر این صورت برای مسابقه‌های جهانی تمرین‌های خود را از سر می‌گیرم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کادر فنی بگوید حتما باید در تورنمنت لهستان شرکت کند تکلیف چیست؟ تصریح کرد: اگر شرایط پایم مهیا باشد، قطعا کشتی می‌گیرم در غیر این صورت کاری نمی‌توانم انجام دهم. تا عصر امروز متوجه می‌شوم تشخیص پزشک چه چیزی بوده است. تا پیش از مصدومیت تمرین‌هایم را شروع کرده بودم تا به آمادگی قابل قبولی برسم.

 

دارنده دو طلای جهان با اشاره به در پیش بودن مسابقه‌های جهانی گفت: در مسابقه‌های جهانی انتظار از من زیاد است اما همین موضوع به من نیرو می‌دهد تا با انرژی بیشتر بتوانم کشتی بهتری بگیرم. من از تک تک رقبایم شناخت دارم و به دنبال این هستم که برنامه‌هایی که دارم را پیاده کنم و با کسب سهمیه المپیک به هدفی که دارم برسم. مسابقه‌های جهانی امسال شرایط متفاوتی دارد و باید به دنبال کسب سهمیه المپیک در تک تک اوزان باشیم. تمام کشورها با آمادگی زیادی می‌آیند. میزبان مسابقه‌ها نیز آمریکا است که خودش یکی از قطب‌های کشتی محسوب می‌شود بنابراین شرایط سخت است اما تمام کشتی‌گیران قطعا برای کسب سهمیه المپیک بر روی تشک می‌روند.