به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۸۴۱۱۳
با دست پر به انزلی آمدم

دایی گزینه اول مربیگری ملوان

گروه ورزشی: داریوش بهشتی مالک جدید باشگاه ملوان گفت با وجود اینکه آقای دایی به ما جواب رد داد، امروز بار دیگر با او وارد مذاکره می‌ شویم و امیدواریم این دفعه آقای علی دایی قلب ما را نشکند.
دایی گزینه اول مربیگری ملوان
بهشتی به ورزش سه گفت: در حال حاضر من مشغول صحبت با بازیکن ها هستم تا بتوانم با آنها قرارداد ببندم. ما از زمان بندی خودمان عقب هستیم و باید هر چه سریع تر تکلیف سرمربی و بازیکنان مشخص شود.

دایی تنها گزینه ملوان
قطعا من برنامه های آینده ام را در کنفرانس مطبوعاتی که به زودی برگزار می‌ شود، اعلام خواهم کرد. در 3، 4 روز آینده اولین برنامه من معرفی سرمربی آینده ملوان است. با وجود اینکه آقای دایی برای حضور در انزلی پاسخ منفی داد ولی باز هم با او مذاکره خواهیم کرد و امیدواریم این بار آقای دایی بپذیرد که هدایت ملوان را برعهده بگیرد چون ما فعلا جز او گزینه ای نداریم. در مورد بازیکنان ملوان هم باید بگویم من 25درصد از بدهی های فصل گذشته را پرداخت کردم. 20درصد هم به عنوان پیش پرداخت به بازیکنان دادم به همین دلیل جلسه ای هم با بازیکنان داشتم و امروز بعدازظهر هم در تمرینات مجددا برای آنها صحبت خواهم کرد.

با دست پر به انزلی آمدم
بحث دیر اعلام شدن من به عنوان مالک باشگاه هیچ ربطی به بررسی اهلیت من نداشت. اتفاقا اهلیت من یکی از شفاف ترین پرونده ها بود به دلیل اینکه من در آکادمی تجربه داشتم، مدیرعامل ابومسلم بودم و من تازه وارد ورزش نشده ام که بخواهند اهلیت من را مورد بررسی قرار بدهند. علت تاخیر افتادن هم به دلیل پیشنهادهای مختلف و وسوسه آمیزی بود که مطرح شده بود. به طور مثال آقای شهبازی که قرار بود خریدار باشگاه باشند، زمانی که نامه ورود ایشان صادر شد، هیچ عکس العملی نداشت اما من از اول هر حرفی زدم پایش ایستادم و با دست پر به انزلی آمدم.

به جای حرف زدن عمل کنید
من از جمله آدم هایی هستم که فکر می‌ کنم کسی که زیاد دیکته بنویسد، غلط هم پیدا می‌ کند. یعنی کسی که زیاد حرف می‌ زند از اصل جریان که عمل کردن است دور می‌ ماند. من ترجیح می‌ دهم که به جای اینکه بگویم که من 70درصد وعده هایم را به پیش می‌ برم، تا بعد مخاطب را مدعی کنم، تمام تلاشم را انجام می‌ دهم تا بتوانم 50درصد وعده هایم را عملی کنم. برنامه های من طولانی مدت است و در سطح استان ولی باید آنها را قدم به قدم و آهسته آهسته جلو ببریم و دلیلی ندارد که هر دفعه بخواهم در مورد هرکاری که می‌ خواهم انجام دهم سروصدا کنم.

ملوان زمان را از دست داد
شما در مورد دو فصل اخیر ملوان که برای سقوط نکردن به لیگ یک جنگید، سوال می‌ کنید باید بگویم در لیگ ما همه دارند برای قهرمانی تلاش می‌ کنند. تیم هایی مثل نفت، تراکتور، استقلال، فولاد، سایپا همه و همه تیم را برای قهرمانی بسته اند. هرچند که آرزوی ما این است که ملوان در رده های بالاتر قرار بگیرد اما اینکه از حالا این حرف را بخواهیم بیاندازیم، به نحوی خود را در چالش می‌ اندازیم. یک تیم به 6 تا 8 هفته بدنسازی نیاز دارد در صورتی که ما هنوز سرمربی نداریم و در واقع ما زمان را از دست داده ایم و شاید تا نیم فصل طول بکشد که ما بتوانیم کاستی های خودمان را جبران کنیم.