به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۸۴۲۲۴
شهباززاده:

برای ماندن در استقلال دلیل می خواهم

گروه ورزشی: مهاجم استقلال می‌گوید برای ماندن در این تیم نباید به دنبال دلیلی بود.
برای ماندن در استقلال دلیل می خواهم
سایت رسمی باشگاه استقلال: سجاد شهباززاده درباره وضعیت تیمش و روند تمرینی آبی پوشان گفت: با کادر فنی جدیدمان تمرینات بسیار خوبی را شروع کرده‌ایم و از فرصت باقی مانده تا لیگ به خوبی استفاده می‌کنیم. بازیکنهای خوبی را در اختیاریم و با توجه به اینکه اندکی دیر شروع کردیم اما شرایط خوبی داریم و عقب ماندگی ما در حال جبران است.

او درباره شرایط اردو کردان استقلال اضافه کرد: در اینجا همه چیز خوب و مهیا است و در محیط مناسبی هستیم. تمرینات پر فشاری را پشت سر می گذاریم و به سطح آمادگی مطلوب نزدیک می شویم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیشنهادات خارجی‌اش، استقلال را انتخاب کرد، افزود: من با استقلال قرار داد داشتم و هر چند می توانستم طبق قرار دادم با تیمهای خارجی مذاکره کنم اما شرایط را برای ماندن مناسب دیدم و می خواهم امسال به استقلال کمک کنم. هر چند برای فصل پیش رو با استقلال هیچ مذاکره ای نکرده ام اما به همه چیز خوشبین هستم و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتاد.

وی ادامه داد: برای باشگاه بزرگی مانند استقلال لازم نیست درباره چرایی ماندن در آن صحبت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و وجود هواداران پرشمار باعث می شود تا دنبال دلیل دیگری نگردیم. امسال در استقلال شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم عملکرد مطلوبی ارائه دهم.

بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته درباره پیش بینی اش از وضعیت استقلال در فصل جاری تصریح کرد: معتقد هستم که همه چیز به خودمان وابسته است. اگر بتوانیم این روند تمرینی را تا پایان فصل ادامه دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در فراز و نشیبهای فصل تمرکز لازم را داشته باشیم می توانیم به اهدافمان برسیم.

شهباززاده درباره تجربه کار با پرویز مظلومی اظهار کرد: من پیش از این تجربه کار با ایشان را نداشتم و اکنون نیز مدت کوتاهی است که با ایشان همکاری می کنم. امیدوارم تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشیم و مرور زمان نیز این موضوع را ثابت می کند.

وی درباره اینکه فشار خط حمله استقلال امسال بیش از گذشته بر دوش و برهانی است، ادامه داد: ما یک تیم هستیم و همه در تمامی خطوط برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم. هر کس در پستش خودش هر مسئولیتی بر دوشش گذاشته می شود را به بهترین نحو از پسش بر بیاید. من نیز تلاش می کنم اگر در ترکیب تیم باشم با تمام تمرکز و توانم وظایفم را انجام دهم.