کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پدرو: نمی‌خواهم حرفی بزنم

23 تير 1394 ساعت 14:33

گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا ترجیح داد در مورد صحبت‌های انتقالش با باشگاه چلسی صحبتی نکند.


"مارکا":  پدرو رودریگس تایید کرد پیشنهادهای زیادی برای ترک بارسلونا دریافت کرده است اما آینده‌اش هنوز مشخص نیست.چندی پیش و زمانی که بارسلونا قرارداد پدرو را تمدید کرد، مبلغ فسخ قرارداد او را از 150 میلیون یورو به 30 میلیون یورو کاهش داد. همین مساله نشان می‌دهد سران این باشگاه برای فروش این بازیکن تمایل زیادی دارند.

پدرو در این زمینه گفت: بله، درست است که مبلغ فسخ قراردادم را کاهش دادیم. به همین خاطر هم هست که باشگاه‌هایی از اروپا برای جذب من وارد عمل شده‌اند. در بارسلونا شرایطم کمی سخت شده است اما نمی‌خواهم چیزی در این مورد بگویم. تنها چیزی که دوست دارم انجام دهم این است که با سایر هم‌تیمی‌هایم تمرین و صبر کنم و ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

پدرو در ادامه تایید نکرد پیشنهادی از چلسی دارد اما رفتن به این تیم را هم رد نکرد. او در این باره، اظهار داشت: با ژوزه مورینیو حرفی نزدم. نمی‌خواهم در این زمینه چیزی بگویم به این خاطر که باید احترام باشگاه بارسلونا را نگه دارم. نمی‌خواهم به آنها بی‌احترامی شود. در حال حاضر می‌خواهم از بودن در بارسلونا در کنار هم‌تیمی‌هایم لذت ببرم.

پدرو پس از پیوستن نیمار و لوییس سوآرس به بارسلونا بیش از گذشته نیمکت نشین شده است. با وجود لیونل مسی در خط حمله مثلث تهاجمی بارسلونا دیگر نیازی به حضور ثابت پدرو ندارد. به همین خاطر پدرو می‌گوید که شرایط خوبی در بارسلونا ندارد. او در این خصوص هم گفت: شرایط سختی است. هر بازیکنی دوست دارد بیشتر در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته باشد. دوست دارد شانس بیشتری در ترکیب اولیه تیم به او داده شود. می‌دانم که حضور در بارسلونا مانند حضور در هیچ تیم دیگری نیست. رویایم پوشیدن پیراهن بارسلونا بوده است. جام‌های زیادی با بارسلونا بردم که احساس می‌کنم از دوران فوتبالم راضی هستم اما مساله‌ای که وجود دارد این است که یک بازیکن فوتبال همواره جاه‌طلب است و دوست دارد پیشرفت کند.

پدرو البته پیشتر گفته بود دوست دارد دوران فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند. واقعیت اما این است که شاید مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا نتواند این کار را انجام دهد. پدرو در این باره هم گفت: سخت است که در این شرایط بتوانم آمادگی‌ام را حفظ کنم. باید ببینم چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. فقط وجوه ورزشی یک اتفاق هستند که برایم اهمیت دارند. اگر یک بازیکن بیشتر بتواند در ترکیب تیمی به میدان برود، بدون شک خوشحال‌تر خواهد بود.


کد مطلب: 84363

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/84363/پدرو-نمی-خواهم-حرفی-بزنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir