کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبریک هنرمندان برای توافق هسته‌ای/تصاویر

23 تير 1394 ساعت 14:43


گروه فرهنگی: واکنش اینستاگرامی باران کوثری به توافق هسته‌ای
فرهنگ > سینما - باران کوثری بازیگر سینما و تئاتر توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایرانیان و 1+5 را با نوشتن متنی در اینستاگرام تبریک گفت. در متن تبریک کوثری آمده است: «همیشه برای من بیست و سه تیر ماه با بقیه روزها فرق داشته ولی امسال فرق داشتنش متفاوت تر شده تبریک می گم این روز رو به تاریخ ایران. امیداورم همیشه به خوبی از این اتفاق یاد شه.»



تبریک حمید فرخ‌نژاد برای توافق هسته‌ای ایران / درود بر تعقل و خردورزی
 حمید فرخ‌نژاد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به توافق هسته‌ای واکنش نشان داد.  این بازیگر کشورمان که فیلم «یاسین» را روی پرده دارد با انتشار متن زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به توافق هسته‌ای ایران واکنش نشان داد: «درود بر تعقل و خرد ورزی، سلام بر انسانهای که زبان منطق و استلال را به جای زبان زور و و باروت به کار می‌گیرند، سلام بر رهبرانی که گزینه صلح را بر روی میزهایشان دارند.پاینده باد ایران»



خوشحالی بهرام رادان بابت توافق هسته‌ای
بهرام رادان بازیگر سینما به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته‌ای بین ایران و شش قدرت جهانی را تبریک گفت. بازیگر «آتش بس 2» بسیار کوتاه و مختصر از اینکه ایران و قدرت‌های جهانی به توافق رسیده‌اند، ابراز خوشحالی کرد. او خبر این توافق را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن یک کلمه نوشت : تبریک


احسان خواجه‌امیری درباره توافق هسته‌ای چه گفت؟
خواننده شناخته شده پاپ رسیدن به توافق هسته‌ای را تبریک گفت.  احسان خواجه‌امیری از خوانندگان پاپ در پی دست‌یابی ایران و گروه 1+5 به توافق هسته‌ای، این موفقیت را در صفحه اینستاگرام تبریک گفت: «امیدوارم از امروز فقط خبرهای خوب بشنویم، تبریک.» هنرمندان بسیاری به این توافق واکنش نشان دادند و به هموطنان خود تبریک گفتند.



رامبد جوان خطاب به ظریف : خدا قوت مرد هسته‌ای
 رامبد جوان به خبر توافق هسته‌ای واکنش نشان داد. رامبد جوان بازیگر سینما که این روزها اجرای برنامه «خندوانه» را به عهده دارد، در واکنش به خبر توافق ایران با قدرت‌های جهانی درباره پرونده هسته‌ای، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت : «خدا قوت مرد هسته‌ای» کارگردان «ورود آقایان ممنوع» تصویر زیر را از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در کنار این مطلب به اشتراک گذاشت. 


کد مطلب: 84372

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/84372/تبریک-هنرمندان-توافق-هسته-ای-تصاویر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir