به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۸۴۵۶۳
هدفمان کسب یک جام است

عمران زاده: امیدوارم محرومیتم را ببخشند

گروه ورزشی: مدافع استقلال می‌گوید جوانان جذب شده در استقلال قدر پیراهن این تیم را می‌دانند.
عمران زاده: امیدوارم محرومیتم را ببخشند
حنیف عمران‌زاده درباره آخرین وضعیت استقلالی‌ها در اردوی کردان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در تلاش هستیم تا عقب ماندگیمان را جبران کنیم. به همین جهت در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم و با وجود فشار زیاد تمرینات، همه تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا برای رقابت‌های لیگ برتر آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که چشم‌انداز استقلال را در فصل پیش روی چگونه می‌بیند، عنوان کرد: تیم ما خیلی جوان شده و فکر می‌کنم اگر هواداران به ما کمی فرصت دهند، تیم ما قابلیت‌های زیادی دارد. ما چند جوان خوب را به تیم اضافه کرده‌ایم و با کمک هواداران می‌توانیم امسال موفق شویم. تنها مشکل فعلی استقلال زمانی است که از دست رفته و باید برای جبران آن تلاش کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جذب شده در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: ما بازیکنان خوبی در همه پست‌ها جذب کرده‌ایم. بازیکنانی که در تیم‌های قبلی‌شان از ستون‌های آن تیم محسوب می‌شدند و امیدوارم که بتوانند همان درخشش را در استقلال هم داشته باشند. این جوانان باید قدر لباسی که تنشان کرده را بدانند. البته با انگیزه‌ای که از آنها در تمرینات می‌بینم، فکر می‌کنم که متوجه بزرگی نام استقلال شده‌اند و ان‌شاءالله که این توانایی و انگیزه را در طول فصل هم به نمایش می‌گذارند و فصلی خوب را برای هواداران رقم می‌زنند.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به ترافیک در برخی پست‌ها چیست، گفت: فکر می کنم هر چقدر رقابت جدی‌تر باشد، برای تیم مفیدتر خواهد بود. در نهایت هم این سرمربی تیم است که نفرات را انتخاب می کند و باید همه بازیکنان چه ذخیره چه بازیکنان اصلی تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد.

عمران زاده درباره تجربه کارش با مظلومی گفت: قبل از اینکه بخواهم به تجربه کارم با آقای مظلومی اشاره کنم، باید از آقای قلعه‌نویی بابت تلاش‌هایشان برای شخص خودم تشکر کنم و از او بابت همه چیز ممنون هستم. در حال حاضر هم این دومین تجربه کار من با آقای مظلومی است. من با ایشان تجربه کسب قهرمانی جام حذفی را داشته‌ام و امیدوارم امسال هم یک قهرمانی با ایشان کسب کنیم. مطمئن باشید که هدف ما در سال جاری کسب یک جام است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی استقلال به سایت باشگاه گفت: مشکلات مالی در استقلال همیشه بوده و چیز جدیدی نیست اما این مسئله باعث نمی‌شود که ما تمرین نکنیم. ما تلاش‌مان را در استقلال می کنیم و ان‌شاءالله که پول هم می‌آید. یک نکته دیگر هم اینکه از آمدن مجدد آقای سبک دست به استقلال خوشحالم. او سال گذشته برادری‌اش را به استقلال ثابت کرد و امیدوارم با کمک او مشکلات مالی استقلال تا حد زیادی مرتفع شود.

مدافع استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به سه هفته غیبتش در ابتدای فصل آینده به دلیل محرومیت انضباطی باقی مانده از سال گذشته چیست، گفت: من واقعا از اتفاقات رخ داده در داربی قبلی متاسفم و از مسئولان و شخص آقای کفاشیان می‌خواهم که به من لطف کنند و محرومیت من را ببخشند. من سابقه انجام کارهای شبیه آنچه که در داربی قبلی رخ داد را در پرونده‌ام ندارم و امیدوارم به این امر توجه شود. مطمئن باشید هیچ گاه بعد از این اتفاقی که در داربی قبلی رخ داد را از سوی من مشاهده نمی‌کنید.

مرجع : ایسنا