به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۸۴۵۷۸

علي دایی دوباره به ملوان پاسخ منفی داد

گروه ورزشی: مالک ملوان با بیان اینکه با علی دایی برای سرمربیگری ملوان به توافق نرسیده اند اظهار کرد: تا بعدازظهر فردا مذاکراتمان را با امیر قلعه نویی آغاز می کنیم و اگر او هم نشد فردا سرمربی قطعی ملوان مشخص می شود.
علي دایی دوباره به ملوان پاسخ منفی داد

داریوش بهشتی در گفتگو با ایسنا درباره نتیجه مذاکره با علی دایی برای قبول سرمربی گری ملوان در لیگ پانزدهم گفت: پس از چند بار گفتگو با علی دایی برای قبول این سمت با این مربی به توافق نرسیدیم. تمام این مذاکرات در تهران و در حضور نماینده تام الاختیار وی برگزار شد. تمام تلاشمان را کرده بودیم که او را به انزلی بیاوریم اما قسمت نبود که او هدایت ملوان را بر عهده بگیرد.

 مالک ملوان در پاسخ به این سوال که او بعد از دایی چه کسی را برای هدایت ملوان در نظر دارد تاکید کرد: به هواداران قول داده ام تا بعداز ظهر فردا قطعا سرمربی را معرفی کنم. در حال حاضر به سراغ امیر قلعه نویی رفته ایم و او را متقاعد خواهم کرد که هدایت ملوان را بر عهده بگیرد. اگر با قلعه نویی هم به توافق نرسیدیم، تا بعدازظهر شخص دیگری روی نیمکت ملوان می نشیند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر زمان برای ملوان بسیار کم است و مجبور هستیم که سرمربی ملوان را تا فردا مشخص کنیم. اردوی تیممان هم قطعی شده و فقط منتظر مربی هستیم. داریوش بهشتی قبل از به دست آوردن مالکیت ملوان به هواداران این تیم قول آوردن علی دایی به نیمکت ملوان را داده بود اما پس از چندین بار مذاکره دایی هدایت این تیم انزلی چی را بر عهده نگرفت.