به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۸۴۶۴۴

پمپ بنزین‌ها در مدار فعالیت قرار گرفتند

گروه اقتصادي: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: مشکل به روزرسانی سامانه هوشمند سوخت مرتفع شده و هم اکنون همه جایگاه های عرضه سوخت در مدار فعالیت قرار گرفته اند.
پمپ بنزین‌ها در مدار فعالیت قرار گرفتند
داود عربعلی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مشکلی که از ساعات ابتدایی امروز به دلیل بروز رسانی سامانه هوشمند سوخت ایجاد شده بود، رفع شده است. وی افزود: برخی جایگاه ها ممکن است که مشکلات فنی مانند قطعی برق داشته باشند که ارتباطی به قطعی سامانه هوشمند سوخت ندارد. سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ادامه داد: تیم های کارشناسی برای رفع این دسته از مشکلات فنی اعزام شدند و در اسرع وقت این مشکلات برطرف شد.

به دلیل وقوع نقص در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در سراسر کشور متوقف و ترافیک سنگینی در جایگاه ها ایجاد شده بود اما با پیگیری های انجام شده این نقص برطرف و جایگاه های عرضه سوخت به تدریج در مدار فعالیت قرار گرفتند و بر اساس گزارش هایی که از شهرهای مختلف کشور می رسد، سوخت گیری در پمپ بنزین ها انجام و ترافیک جایگاه ها در حال کاهش است. عربعلی همچنین خاطر نشان کرده است: کمبود سوخت در کشور نداریم و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خود را برای عرضه سوخت سفرهای تابستانی آماده کرده است.