به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۸۴۶۸۶
شوآین اشتایگر:

منچستریونایتد از بایرن مونیخ بزرگ تر است

گروه ورزشی: هافبک جدید شیاطین سرخ اعتقاد دارد این تیم از باشگاه سابقش بزرگ تر است .
منچستریونایتد از بایرن مونیخ بزرگ تر است
باستین شوآین اشتایگر خرید جدید منچستریونایتد که از بایرن مونیخ به این پیوست از حضور در لیگ برتر هیجان زده شده است و به تمجید از باشگاه منچستر و هواداران این تیم پرداخت. به نقل از "دیلی میل"، این بازیکن آلمانی گفت: انتقال به لیگ انگلیس چالش بزرگی برای من است . بعد از جام جهانی با زانوم مشکل داشتم و در ماه اکتبر مجبور شدم مدتی اسراحت کنم ولی بعد از آن دیگر مصدوم نشدم و احساس آمادگی می کنم . مشخصا نسبت به قبل به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارم ولی من تجربه زیادی مخصوصا در بازی های بزرگ دارم و این بهم کمک می کند .

او ادامه داد: به خودم اطمینان دارم . سبک بازی من کنترل کردن بازی است . شما باید در ذهن تان باهوش و سریع باشید . برای من خیلی مهم است که شرایط جلوی خط دفاعی را کنترل کنم . او درباره مقایسه با روی کین و پل اسکولز گفت: روی کین و پل اسکولز بازیکنان باورنکردنی بودند . شما نمی توانید خودتان را با آنها مقایسه کنید . این غیرممکن است مخصوصا با اسکولز، او را خیلی دوست دارم و برای کارهای که در یونایتد انجام داده احترام زیادی قائل هستم .

شوآینی در پایان گفت: هدف من بردن جام با یونایتد است . منچستریونایتد به این موضوع عادت دارد و من هم همینطور هستم . می خواهم تاثیر مثبتی در این باشگاه بگذارم . ما در بایرن دو سال پیاپی بوندس لیگا را تقدیم دورتموند کردیم و دو بار در فینال لیگ قهرمانان مغلوب شدیم . شما از این شکست ها درس می گیرید . برای منچستریونایتد هم چنین قضیه ای است . می دانم که باشگاه مثل من به دنبال فتح جام های مختلف است .منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیا هستند و اطمینان دارم که این تیم توانایی فتح جام های مختلف را دارد . یونایتد در دنیا مشهور تر از بایرن است . یک تفاوتی وجود دارد و من می توانم این را ببینم . بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است ولی منچستریونایتد بزرگ تر است . بایرن به این اندازه در آمریکا شناخته شده نبود .
مرجع : ایسنا