به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۸۴۷۳۲
با نصب تابلوهای بزرگ در مناطق تحت سیطره خود

قوانین شدید داعشی‌ها برای حجاب زنان

گروه جامعه: گروه تروریستی داعش قوانین شدیدی را در خصوص حجاب شرعي زنان در مناطق تحت تصرف خود در ليبي وضع کرده است.
قوانین شدید داعشی‌ها برای حجاب زنان
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ روزنامه «دیلی میل» انگلیس گزارشی را از مناطق تحت نفوذ داعش در لیبی منتشر کرده که در آن عنوان شده که این گروه تروریستی تابلوهای بزرگی را در مناطق تحت سیطره خود نصب کرده است. در تابلوهای نصب شده از سوی داعش قوانین این گروه تروریستی در خصوص زنان و مجازات مخالفت با این قوانین اعلام شده است، مجازات هایی که شامل شلاق، حبس و اعدام می شود.

داعش از زنان خواسته است که لباس ها و روسری هایی بپوشند که تمام بدن را بپوشاند و به لباس های زنان غربی شباهی نداشته باشد، همچنین داعش از زنان خواسته است که از عطر در خیابان ها استفاده نکنند. همچنین این گروه تروریستی لیستی از مجازات های مخالفت با قوانین این گروه تروریستی را منتشر کرده است، مجازات هایی که اگر فرد به کفر متهم شود، به اعدام هم می رسد.

این گروه تروریستی پیش از این در استان رقه سوریه اطلاعیه ای را منتشر کرده که در آن قوانین شدیدی را در خصوص خروج زنان از منازلشان وضع کرده بود. براساس این قوانین، زنان حق رفتن به بلاد کفر را جز در حالت مریض بودن ندارند، البته زنانی که سن آنها بیش از پنجاه سال است از این قوانین مستثنی شده‌اند و آنها حق سفر در مناطق تحت سیطره داعش را بدون داشتن محرم دارند.