به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۸۴۷۷۳

آرسن ونگر باز هم قول قهرمانی داد

گروه ورزشی: سرمربی فرانسوی آرسنال عادت هر ساله خود را ترک نکرد و به هوادارن تیمش قول قهرمانی داد.
آرسن ونگر  باز هم قول قهرمانی داد
آرسنال بیش از یک دهه است که قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر انگلیس را به دست نیاورده است. هواداران این تیم خسته و عصبی به نظر می رسند و آنچه که باعث ناامیدی بیشتر آنها شده این است که  هر ساله در تابستان به آنها قول قهرمانی می دهد اما به وعده اش عمل نمی کند. سرمربی فرانسوی توپچی ها دوباره خلف وعده نکرد و این بار هم قول قهرمانی در فصل جدید به هوادارن تیمش داد.

آرسن ونگر گفت: هدف اصلی ما در فصل جدید قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس است. احساس می کنم که زمان قهرمانی آرسنال فرارسیده است و ما این توانایی را داریم که در فصل جدید جام قهرمانی را بالای سر ببریم. در فصل قبل با قرار گرفتن در جایگاه سوم به کار خود پایان دادیم و توانستیم در جام حذفی هم به قهرمانی دست یابیم. این نشان می دهد که آرسنال تیم خوبی است و بازیکنان شایسته ای در اختیار دارد. آرسنال بازیکن درجه دو ندارد. همه بازیکنان ما خوب هستند و شایسته بازی کردن در لیگ بزرگی چون لیگ جزیره هستند. من بارها گفته ام که پیش بینی کردن قهرمان در رقابتهای لیگ جزیره بسیار سخت است. برای قهرمان شدن باید انگیزه لازم را داشت که ما الان این انگیزه را داریم.

 

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره فعالیت تیمش در فصل جابجایی گفت: جذب بازیکنان مورد علاقه در تابستان بسیار سخت است چرا که هر تیمی به دنبال تقویت خود است. هنوز فعالیت ما در فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. باید به تلاش خود ادامه دهیم و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. البته باید این را بگویم که از بازیکنانی که الان در اختیار داریم راضی هستم. می خواهم از هواداران آرسنال که همواره از ما حمایت کرده اند تشکر کنم. قول می دهم که در فصل جدید انتظارات آنها را برآورده کنم.

مرجع : ایسنا