به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۸۴۹۷۸

مسدود شدن محورهای خروجی مازندران

گروه جامعه: با بارش شدید باران از شب گذشته، محورهای خروجی استان مازندران مسدود شده است.
مسدود شدن محورهای خروجی مازندران
بارش باران از روز گذشته در استان مازندران نه تنها مسافران این استان را غافلگیر کرد بلکه موجب مسدود شدن راه‌های خروجی این استان شده است.

 

کندوان مسدود است
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: جاده کندوان به علت ریزش کوه، رانش و سیل مسدود است.بزرگراه تهران شمال نیز به علت ریزش کوه مسدود است.نیروهای راه و شهرسازی از ساعات اولیه ریزش کوه مشغول بازگشایی مسیر هستند.

 

وضعیت قرمز در محورهای سوادکوه
رئیس راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه نیز به خبرنگار ایسنا گفت: سیل صبح امروز دوشنبه دوباره محورهای اصلی این شهرستان را مسدود کرد.مهرداد زمانی با اشاره به بازگشایی تمامی محورها در شب گذشته اظهار کرد: با بارندگی شدید صبح امروز حجم گسترده‌ای از سیلاب در جاده‌های مواصلاتی جریان پیدا کرده که باعث شده است تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی مسدود شود.با هماهنگی پلیس راه و نیروهای راه و شهرسازی مقرر شد تا جاده‌ها به خصوص محور سفیدارگله مسدود شده برای بازگشایی و پاکسازی سطح آن از گل و لای تا اطلاع ثانوی یک طرفه شود.

زمانی میزان خسارت وارده را بیش از 30 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: تمامی ادارات و نهادهای ذیربط در مدیریت بحران از دیروز در آماده‌ باش کامل بسر می‌برند و در تلاش‌اند تا راه‌ها بازگشایی شود. بارش شدید باران و حجم گسترده سیلاب‌های پیاپی امر پاکسازی و بازگشایی محورها را بسیار دشوار ساخته است.هرچند ترافیک روان است اما مسافران و مردم تا بازگشایی کامل راه‌ها بهتر است تردد در مسیرهای اصلی را کاهش دهند تا روند پاکسازی و بازگشایی باسرعت بیشتری انجام شود.

 

محور هراز هم مسدود است
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان نیز از مسدود شدن محور هراز خبرداد. محور هراز از صبح امروز در چند نقطه دچار ریزش شده و موجب مسدود شدن این محور شده است.وی با اشاره به اینکه ریزش از نقاط مختلف در محدوده شهر آمل و بخش لاریجان آغاز شده است، افزود: از کیلومتر 35 تا 70 محور هراز به سمت تهران ریزش کوه وجود دارد. بیش از 2000 خودرو در حد فاصل تونل یک تا پنجاب در انتظار بازگشایی محور هستند.مسافران از صبح در انتظار خروج از مازندران هستند اما به نظر می‌رسد قریب به سه ساعت دیگر نیز باید منتاظر بمانند.

مرجع : ایسنا