به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۸۴۹۹۰
نوروزی:

کاپیتانی پرسپولیس برایم افتخار است

گروه ورزشی: بازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید همه بازیکنان این تیم لیاقت کاپیتانی دارند.
کاپیتانی پرسپولیس برایم افتخار است

هادی نوروزی درباره تمرینات پر‌سپولیس در اردوی ترکیه، اظها‌ر کرد: تمرینات پر فشاری را ظهر و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و در حال‌ حاضر از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم و روز به روز نیز بهتر می‌شویم. دو بازی دوستانه هم تا به حال انجام داده‌ایم که عملکرد خوبی در آن بازی‌ها داشته‌ایم. در کل فکر می‌کنم که این موضوع کمک زیادی به میزان آمادگی ما خواهد کرد.

 

وی درباره امکانات کمپ تمرینی ‌ که در آن مستقر شده‌اند نیز خاطر‌ نشان کرد: این کمپ تمرینی که در آن مستقر شده‌ایم از نظر امکانات شرایط خوبی دارد. هم از نظر زمین‌های تمرین و همین طور امکانات هتل کاملا عالی است. ما در این اردو خوب تغذیه می‌کنیم و به موقع نیز استراحت می‌کنیم و به همین خاطر تمرینات با نشاطی را انجام می‌دهیم. امیدوارم پس از پایان این اردو بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم و نتایج خوبی را بگیریم.

 

نوروزی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم پر‌سپولیس نیز، خاطر‌ نشان کرد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند که از پتانسیل‌ خوبی برخوردار هستند. آنها با انگیزه در تمرینات شرکت و سعی می‌کنند دستورات مربی را به صورت کامل انجام بدهند. مطمئنا با حضور این بازیکنان تیم ما کامل‌تر شده و می‌توانیم امیدوار باشیم که با تلاش بازیکنان نتایج خوبی را کسب کنیم. به اعتقاد من پر‌سپولیس این فصل پتانسیل‌ بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

 

بازیکن تیم پر‌سپولیس در ادامه درباره این که گفته می‌شود در این فصل به عنوان کاپیتان اول قرار است در زمین حضور داشته باشد، اظها‌ر کرد: خوشحالم که پس از سال‌ها به عنوان کاپیتان اول پر‌سپولیس انتخاب شدم. کاپیتانی برای پر‌سپولیس یک افتخار است. البته می‌دانم که مسئولیت بزرگی بر روی دوش‌های من قرار گرفته است، اما با تمام وجود تلاش می‌کنم که از عهده این مسئولیت بر بیایم. البته نباید فراموش کنیم که در پر‌سپولیس بازیکنان بزرگ زیادی هستند که می‌توانند کاپیتان این تیم باشند. هر یک از آنها لیاقت این را دارند که بازوبند کاپیتان را ببندند.

 

نوروزی در پایان در پاسخ به این سوال که آینده پر‌سپولیس را در لیگ چطور می‌بینید؟ خاطر‌ نشان کرد: ما با هدف قهرمانی تمرین می‌کنیم و فقط به این فکر می‌کنیم که بعد از سال‌ها باعث خوشحالی هو‌اد‌ا‌ران می شویم. مطمئن باشید که ما لیگ را با قدرت آغاز می‌کنیم تا ان‌شا‌ء‌الله در انتهای فصل به قهرمانی برسیم.