کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیدصالحی:همیشه برای انتخاب تیمم استخاره گرفتم

استقلال خوزستان تماسی با من نگرفت

1 مرداد 1394 ساعت 8:57

گروه ورزشی: مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال اهواز یکی از مزیت‌های این تیم را هواداران خون‌گرم آن می‌داند و امیدوار است آن‌ها در بازی‌های خانگی به استقلال اهواز کمک کنند.


سیدمهدی سیدصالحی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان کرد: بعد از سه چهار ماهی که در خدمت استقلال خوزستان بودم و فصل را به پایان بردیم، بعد از آن تماسی با من گرفته نشد و احساس می​کنم حتما برای این تیم خوب کار نکردم که تماس نگرفتند.وی با بیان این‌که فصل گذشته و در نیم‌فصلی که در تیم استقلال خوزستان حضور داشت هفت گل و سه پاس گل داشته است، ادامه داد: من هم مثل همه بازیکنان تمام تلاشم را کردم که تیم استقلال خوزستان در لیگ بماند.در مجموع آن‌ها مختار هستند که برای تیم​شان تصمیم بگیرند و همان طور که گفتم از طرف آقای ویسی و باشگاه بعد از پایان فصل با من تماسی برای تمدید قرارداد گرفته نشد و قسمت بود که از این تیم جدا شوم.

 

استقلال اهواز، تیم ریشه​دار‏، پرطرفدار و قدیمی اهواز است. با وجود آقای سیاوش بختیاری​زاده که یکی از مربیان و بازیکنان قدیمی و شناخته شده اهواز است، من نیز فکرهای خودم را کردم و مشورت کردم که کنار آقا سیاوش و در خدمت این تیم و مسوولان آن از جمله آقای ملکی باشم که ان​شاءالله بتوانیم تیم خوبی جمع کنیم و از نام استقلال اهواز و مردم خوب خوزستان، دفاع کنیم.

 

سیدصالحی با بیان این‌که یکی دو پیشنهاد دیگر نیز از تیم​های لیگ برتری داشته است، تصریح کرد: فوتبال من همیشه طوری بوده که برای انتخاب تیم​ها استخاره می​گرفتم کما این‌که قبلا نیز برای بازی در یکی دو باشگاه استخاره گرفتم و خوب نیامد و نرفتم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط استقلال اهواز، آینده این تیم را چطور می​بیند؟ گفت: این تیم دیر خریداری شد و زمان زیادی هدر رفت. امیدوارم طی روزهای باقی​مانده باشگاه بتواند بازیکنان مورد نیاز آقای بختیاری​زاده را جذب کند و بتوانیم رفته رفته به آمادگی برسیم و به امید پروردگار بتوانیم از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

 

مهاجم کهنه​کار آبی​پوشان اهوازی خاطرنشان‌کرد: یکی از حسن​های تیم استقلال اهواز، هواداران خون‌گرم این تیم هستند که همواره باعث دلگرمی تیم‌اند و ان‌شاءالله به عنوان یار دوازدهم بتوانند کمک شایانی به تیم کنند؛ آن‌ها مخصوصا در بازی​های خانگی بسیار می​توانند به ما کمک کنند.تمام فکر و ذکر من این است که ان​شاءالله بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و با تلاش اعضای تیم به یاری خدا بتوانیم آن گونه که باید و شاید تمام وجودمان را برای تیم بگذاریم.

 

سیدصالحی درباره پیش​بینی​اش از عملکرد بازی​های استقلال اهواز در هفته​های نخست لیگ، اظهار کرد: همه چیز دست خداوند است. اتحاد و هم​دلی که در بازیکنان وجود خواهد داشت، می​تواند بر همه مشکلات موجود غلبه کند و همه چیز به تمرین بستگی ندارد. درست است که دیر کارمان را شروع کردیم ولی می​توانیم با وفاق، همدلی و تعامل میان بازیکنان، با تمام وجود و احساس بازی کنیم تا ان​شاءالله عقب​ماندگی​های پیش‌فصل را جبران کنیم.


کد مطلب: 85318

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/85318/استقلال-خوزستان-تماسی-نگرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir