به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۸۵۸۳۵
مثلث کریس رونالدو، لیونل مسی و نیمار؟

آرزوی نیمار حضور در بین 3نامزد توپ طلاست

گروه ورزشی: ستاره برزیلی بارسلونا عنوان کرد اگر فقط بین سه نامزد نهایی توپ طلای فوتبال جهان قرار گیرد راضی خواهد بود.
آرزوی نیمار حضور در بین 3نامزد توپ طلاست
فهرست اولیه برترین بازیکنان فوتبال جهان در سال 2015 به زودی اعلام خواهد شد و باز هم به نظر می‌رسد رقابت برای انتخاب برترین بازیکن جهان بین کریس رونالدو و لیونل مسی خواهد بود. رقابت این دو بازیکن فصل قبل شانه به شانه پیش رفت. رونالدو به عنوان آقای گلی رسید و مسی به عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و اروپا. در این بین نیمار برزیلی نیز می‌داند که امسال هم برترین بازیکن جهان نخواهد شد ولی ابراز امیدواری کرد بین 3 بازیکن برتر قرار گیرد.

 

نیمار درباره حضور بین سه بازیکن نهایی توپ طلای فوتبال جهان به روزنامه گلوبوی برزیل گفت: همین که بین سه بازیکن نهایی باشم، برای من کافی است. افتخار بزرگی است که کنار رونالدو و مسی در فهرست نهایی توپ طلای فوتبال جهان قرار گیرم. او درباره بازی کنار لیونل مسی گفت: وقتی به بارسلونا آمدم خیلی‌ها خبر دادند که او به من پاس نخواهد داد و با من برای گلزنی رقابت و دعوا خواهد داشت ولی دیدید که او چگونه از من حمایت کرد. کدام بازیکن بیش از همه به من پاس گل داد؟ لیونل مسی. این نشان می دهد که او چگونه به من کمک کرد. برای من لیونل مسی دوست و الگوی بازی‌ام است.

 

با توجه به حضور تقریبا قطعی رونالدو و مسی بین سه بازیکن نهایی برای توپ طلای 2015، تنها یک گزینه باقی می‌ماند. یوونتوس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان و دو قهرمانی داخلی، با بازیکنانی چون بوفون، پیرلو و پوگبا و حتی ویدال امیدوار خواهد بود در فهرست نهایی حاضر باشد. ادن هازارد نیز با توجه به انتخاب به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر ممکن است برای اولین بار در فهرست نهایی توپ طلا جای بگیرد. در کنار اینها نیمار نیز شانس حضور بین 3 بازیکن نهایی را دارد. البته او در کوپا آمه ریکا حاشیه ساز شد و جنجال به پا کرد و همین شاید باعث شود تا او در این فهرست قرار نگیرد.