به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۸۵۸۸۸

حسادت خواهر شوهر دردسر‌ بزرگی را رقم زد

گروه حوادث: یک زن که به دلیل ناکامی در ازدواجش به روابط صمیمانه برادر و همسرش حسادت می‌کرد، با بارگذاری شماره تماس همسر برادرش در سایت‌های همسریابی، برای عروس خانه دردسر ایجاد کرد.
چندی پیش زن جوانی با در دست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای رسیدگی به جرایم اینترنتی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد که فرد ناشناسی شماره تماس او را در یک سایت همسریابی قرار داده است و روزانه تعداد زیادی پسر جوان برای ازدواج با او تماس می‌گیرند.
به دنبال این شکایت تلاش‌های پلیس فتا برای شناسایی عامل بارگذاری شماره تلفن در سایت همسریابی آغاز شد و ماموران با استفاده از آخرین شیوه‌های نوین کشف جرم به اطلاعاتی دست یافتند که نشان از حضور یک زن در ماجرا را می‌داد. پلیس با ردیابی و انجام تحقیقات شبانه‌روزی متهم را دستگیر کرد.

متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا، ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد ولی پس از روبه‌رو‌شدن با شاکی پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشوده و از یک حسادت زنانه پرده برداشت و گفت: چند‌ سال پیش از همسرم جدا شده و پس از جدایی در خانه پدرم زندگی می‌کردم، در این میان همیشه به زندگی عاشقانه برادرم با عروس‌مان حسادت می‌کردم تا این‌که یک روز مشخصات او را به همراه شماره تماسش در یکی از سایت‌های همسریابی ثبت کردم تا با این کار برادرم را مجبور به جدایی از همسرش کنم و به خیال خودم به این زندگی رومانتیک آنها خاتمه دهم.

رئیس پلیس فتا استان البرز با اعلام این خبر گفت: براساس قانون جرایم رایانه‌ای هر کس از طریق سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.
مرجع : جام جم آنلاین