کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مقام خواننده تیتراژ سریال تعبیر وارونه یک رویا

کار در تلویزیون سخت‌های خاص خود را دارد

ایسنا , 11 مرداد 1394 ساعت 15:34

گروه فرهنگی: رضا یزدانی خواننده سبک پاپ راک است؛ او که خوانندگی تیتراژ سریال «تعبیر واورنه یک رویا» را بر عهده داشته، این ترانه را عاشقانه می‌داند و نه سیاسی.


یزدانی گفت: من برای پذیرفتن این کار چند دلیل مختلف داشتم، اولین تیتراژی که برای تلویزیون خواندم، "مرگ تدریجی یک رویا" بود؛ سریالی که در زمان خودش بسیار مورد توجه قرار گرفت و موسیقی‌اش همان موقع کار متفاوتی بود که شبیهش را در صدا و سیما نداشتیم و اتفاقا با واکنش های مختلفی هم رو به رو شد. او افزود: "تعبیر وارونه یک رویا" دومین سریال آقای جیرانی برای تلویزیون است و یکی از دلایل اصلی من هم حضور خود ایشان به عنوان کارگردان در این مجموعه بود.

خواننده تیتراژ سریال "قلب یخی" درباره ویژگی های متفاوت موسیقی این تیتراژ تصریح کرد: موسیقی این سریال بسیار متفاوت است و به نظرم بعد از سال ها یک کار جدید برای تلویزیون به حساب می آید. خود سریال به واسطه فضای جاسوسی و پلیسی و لوکیشن هایی که کار در آنجا تصویربرداری شده جذابیت های خودش را دارد. اما در بحث موزیک، موسیقی این کار را ارکستر اوکراین نواخته و تم و ملودی که خود کار دارد بسیار هنرمندانه تنظیم شده و همه چیز برای اینکه اتفاق خوبی در زمینه موسیقی بیفتد مهیا بوده است. یزدانی در ادامه درباره همکاری اش با کارگردان های مختلفی چون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حسن فتحی، محمد حسین لطیفی، مهدی کرم‌پور و ... اظهار کرد: من به جز آقای کیمیایی با کارگردان های دیگری هم همکاری داشتم اما با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبانم گرفتم احساس می کنم به دلیل جنس و نوع موسیقی ام و فضای فیلم های ایشان همکاری ام با مسعود کیمیایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

یزدانی در پایان درباره همکاری اش با تلویزیون گفت: آخرین همکاری های من با تلویزیون سریال های "یادآوری" و "جاده چالوس" بودند که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفتند و می دانم که این اتفاق درباره تیتراژ سریال فریدون جیرانی هم می افتد. درست است که کار در تلویزیون سختی های خاص خودش را دارد اما قطعا برای من جذاب است.


کد مطلب: 86506

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/86506/کار-تلویزیون-سخت-های-خاص-خود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir