به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۸۶۶۴۴
سایت رسمی باشگاه یوونتوس اعلام کرد

خدیرا دو ماه خانه‌نشین شد

گروه ورزشی: ستاره آلمانی یوونتوس که در دیدار دوستانه این تیم برابر المپیک مارسی آسیب دیده بود دو ماه خانه‌نشین شد. این خبری بود که سایت باشگاه یوونتوس آن را منتشر کرد.
خدیرا دو ماه خانه‌نشین شد
سایت رسمی باشگاه یوونتوس آسیب دیدگی سامی خدیرا ستاره آلمانی این تیم را جدی اعلام کرد و نوشت که این بازیکن تا دو ماه نمی‌تواند برای تیمش به میدان رود. خدیرا در تابستان سال جاری به جمع بیانکونری‌ها اضافه شد. این بازیکن آلمانی در نخستین تجربه خود با پیراهن یوونتوس در دیدار برابر المپیک مارسی آسیب دید و در نهایت این آسیب دیدگی باعث شد تا او دو ماه خانه نشین شود. خدیرا در دوران ژوزه مورینیو بازی‌های درخشانی را برای رئال مادرید به نمایش گذاشت. او فصل قبل با آسیب دیدگی‌های طولانی مدت مواجه شد و بازی‌های زیادی را از دست داد و همین باعث شد تا سران رئال مادرید در نهایت با جدایی او موافقت کنند. این ستاره تونسی‌تبار جام جهانی 2014 برزیل را نیز به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و نتوانست برای تیم ملی فوتبال آلمان به میدان برود.

قرار بود خدیرا جایگزین آرتورو ویدال در یوونتوس شود اما این آسیب دیدگی طولانی مدت باعث شده است که سران یوونتوس به احتمال زیاد به دنبال جانشین شایسته‌ای برای او باشند. خبرهایی درباره علاقه باشگاه یوونتوس به جذب ماسکرانو و دراکسلر به گوش می‌رسد اما بعید به نظر می‌رسد که هم بارسلونا و هم شالکه با جدایی این دو ستاره خود موافقت کنند.
مرجع : ایسنا