به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۸۶۸۸۶

تیتر روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

گروه ورزشی: شکست رئال مادرید از بایرن مونیخ و پیروزی بارسلونا مقابل رم از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیاست.
تیتر روزنامه‌های ورزشی اسپانیا
روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به شکست رئال مادرید اختصاص داد و نوشت: رئال در دیدار نهایی آئودی‌کاپ یک بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد. لواندوفسکی در دقیقه 88 دروازه مادرید را باز کرد. در این دیدار کریستیانو رونالدو، بیل و بنزما حضور نداشتند. کیلور ناواس در این بازی درخشید و سه بار مانع عبور توپ از خط دروازه شد.پیروزی بارسلونا برابر رم از عناوین دیگر این روزنامه است. مسی، نیمار و راکیتیچ گل‌های این دیدار را زدند.

تیتر نخست روزنامه آ اس به باخت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ اختصاص دارد. این روزنامه به جکسون مارتنیس بازیکن جدید آتلتیکو مادرید اشاره کرد. این مهاجم کلمبیایی شنبه اولین دیدار خود را برای این تیم انجام می‌دهد.قهرمانی دوباره شناگر زن آمریکایی از عناوین آ اس است. لدکی در شنای 200، 400 و 1500 متر به مقام اول رسید.

روزنامه موندو دپورتیوو عنوان نخست خود را به پیروزی بارسا اختصاص داد. با حضور سه مهاجم آبی‌-اناری‌پوشان، این تیم به روال سابق خود بازگشت. بارسلونا رم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این دیدار آلبا مصدوم شد که به این دلیل در سوپرجام اروپا نمی‌تواند بازی کند.مشخص شدن شماره بازیکنان بارسلونا از عناوین این روزنامه است. وارث پیراهن شماره 6 ژاوی، دنی آلوس خواهد بود.

تیتر نخست روزنامه اسپورت به مسی اختصاص دارد. مسی در اولین دیدار خود پس از تعطیلات برای بارسلونا گلزنی کرد. 94 هزار و 422 تن برای تماشای بازی با رم در نوکمپ حضور داشتند.این روزنامه به جرسون اشاره کرد که بارسلونا نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد.